Thanks . Ben erg blij mee.
Er zijn hele leuke Russen die er niet ‘stoer’ of grofstoffelijk uitzien. Zarya maakte er een aantal van. Ik had Zarya er nooit uitgehaald bij jouw horloge; ik heb dat font nog nooit gezien.
Te gek ding😘
Was je deze “stoere” Amphibia voor dames al tegengekomen? Geloof een paar maand geleden op de markt gekomen.
Deze vind ik eigenlijk de allermooiste Sturmanskie om te dragen. Prachtige sunburst en notenbruine bezel ernaast.
Dankjewel voor de tip, ik ben even gaan kijken, ik zou er zelf nooit beland zijn Bij mij is het verzamelen niet specifiek gericht op Russisch, maar op damesvintage; ik struin regelmatig door de vintage hoeken van HF. Toevallig zijn er heel leuke Russische vintage dameshorloges te vinden op Etsy, zodoende had ik bedacht dat ik me hier ook eens kon mengen in het ‘fotogeweld’
Ik zit nu overigens voor mijn vriend te dubben over een 24h Raketa. Als 'ie er komt, komt er ook een foto, maar “hij heeft al een horloge”
Ik heb ook inderdaad heel verschillende fonts gezien bij Zarya, ook voor het merk. Die ene die lijkt op 3apr(il) vind ik ook geinig omdat dat toevallig mijn verjaardag is. Misschien komt er nog wel eens eentje in de collectie!
[quote="Lena76, po1
hij heeft al een horloge
[/quote]
Zo’n vrouw heb ik ook.
Ik heb wel een mechanische/automaat voor hem mogen kopen toen er weer eens een batterij leeg was En de Raketa vond hij wel echt leuk, omdat een 24 uurs dial zo apart is, maar de vraag bleef “wanneer zou ik die dan dragen”… Wie weet doe ik het toch nog weleens!
Ik was al op zoek gegaan en heb Zarya’s gevonden met dat speciale font. Altijd goed om weer wat te leren. De modellen die ik heb zijn volgens mij niet bijzonder, maar ik heb ze nooit meer online te koop gezien.
Deze website zul je dan vast wel kennen.
Gaaf, nooit gezien! Ik ga eens struinen!!! Mijn twee Russinnen komen van Etsy. Het verzamelen van dameshorloges is redelijk vergevingsgezind voor de portemonnee
Alle horloges die ik verzamel zijn vergevingsgezind voor de portemonnee…
Hear hear!
Mijn vrouw heeft er ook 2. Beide van haar werkgever, 25 onderwijs en afscheid onderwijs. De laatste heeft een wisselsysteem met kleuren. Best mooi ding. Zij wisselt dus met de kleding mee.
Ik heb zelf de lol van het verzamelen op zich. Eerst een paar Omega’s 60 er jaren. En vervolgens Russisch. Maar zeker ook verschillende stijlen, sportief, dresswatch, duiker. Heb er ook aardigheid in naar een feestje bijvoorbeeld een mooie dresswatch te kiezen. Of een blauwe duiker bij een blauwe trui. Had ik vroeger niet kunnen denken.
Die felle mintgroene lume is grappig en ook mooi met bruin!
Persoonlijk ben ik van mening dat na 1 april niets meer geinig of grappig mag zijn.
Dank je! Zo iets zie je niet bij Omega.
Ik heb me laten vertellen dat ik uitgerekend was om op 1 april geboren te worden, blijkbaar loop ik soms een paar dagen achter!
Misschien juist daarom wel zo leuk!
Klopt, die Russische horloges daar zit een heel andere cultuur achter. Minder voorspelbaar denk ik. Prachtig voor de verzamelaar.