Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Zo’n 10% van mijn collectie bestaat uit Russen. Vreemde aantrekkingskracht hebben die dingen.

3 likes

Alles wordt een keer vintage.

Wou de link leven delen mochten er dames geïnteresseerd zijn in een iets minder oversized Amphibia, ze zijn er dus.

Blijft een leuke hobby die Russen. Zou leuk zijn om regelmatig eens een leuke vondst die je doet hier op het draadje terug te zien. Persoonlijk zou ik een inkijk in de “andere” helft van wat de Russen aan horloges geproduceerd heeft erg kunnen gaan waarderen.

Ja, deze is mooi. Heel apart, zie je hier ook nooit :ok_hand:t4:
Blij dat dit horloge op het forum blijft.

Waarheid als een :cow2: (volgens de regels ben ik zelf ook vintage, lijkt me wel een mooi ‘label’ :sweat_smile: )

Een hartstikke leuk dat je de link deelt, zo kom ik nog eens ergens nieuws op het web! Het is alleen niet zó mijn persoonlijke stijl dat ie binnenkort aan mijn pols in deze rubriek verschijnt. Maar wie weet is het precies genoeg om andere dames te verleiden om hier te komen posten?? :crossed_fingers:

1 like

Marleen, wat leuk hier inderdaad een dame te treffen met Russische часы interesses. Dit komt toch niet heel regelmatig voor. Kwam laatste keer op de Rikketik een dame tegen die uitsluitend zocht naar Boctok. Uniek, en heb haar daarmee ook gecomplimenteerd. Echt leuk. Заря is echt zo’n merk wat voor iedereen wat wils heeft. Super leuk verzamelmerk waar je niet direct failliet aan gaat.

Ga straks op kraambezoek. Heb mij keuze daar enigszins op aangepast. Niet te agressief maar ook niet al te dressy.

13 likes

Bekend ontwerp, andere kastvorm. :wink:

8 likes

9 likes

Groene kunnen toevoegen aan de set.

17 likes

Mwoah, dit is ook maar “een site die wat zegt” we hebben het hier over een horloge uit einde USSR begin nieuwe Rusland, een volledig failliet land waar nog maar weinig werkte en de horlogefabrikanten bouwden met wat ze hadden, vandaar dat je allerhande rare combinaties vind die wel origineel zijn

2 likes

9 likes

Ik heb nog een ontwerpje liggen van een Scuba Chick, kan me voorstellen dat die ook wel lekker in de markt kan liggen. @BG1 heb jij toevallig dat plaatje paraat?

Nee is in de duistere diepten beland, maar lijkt me wel gaaf de Scuba Bitch!

Laten we een midnight blauwe sunburst plaat drukken, met opliggend zilveren randje rond de datum, goede lume op wijzerplaat en op de paddle hand wijzer, 420 kast, 2409 handopwinder erin dus een lage caseback.

BAF!

3 likes

Ik duik even het archief in :shark:

1 like

:smile:

10 likes

Is het een soort kleurplaatje die je zelf mag inkleuren? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik wilde me niet gek laten maken met deze actie, maar wordt toch wel aantrekkelijk zo! :wink:

(Een vriendinnetje voor onze dappere scuba.)

5 likes

Mijn scuba dude hangt ergens rond op een vliegveld rond Moskou. Kan niet wachten :slight_smile:

Waar gekocht? Gewoon benieuwd.

https://soviet.market/ … geen idee of 't goedkomt, maar voor zo’n bedrag wil ik wel een gokje wagen :wink:
Ik laat wel weten hoe 't afloopt.

1 like

Wordt hier ook wel enthousiast van. Hoeveel € moeten we aandenken dan?