Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ben al druk bezig, we hebben taps die we kunnen bezorgen en high beers aan huis etc.
Beetje inventief zijn hè :beer:

1 like

Wij gaan gewoon door, het lot van de samenleving ligt momenteel in onze handen :sweat_smile:

10 likes

Ben trots op jou Jos! :+1:

3 likes

Is dat toiletpapier?

4 likes

Nee, papier om extra Euro’s en Dollar’s te printen :joy::joy::joy:

2 likes



10 likes

Terug naar 0 vandaag.

16 likes

Zie steeds mooiere artikelen daar vandaan komen. Wil daar toch eens gaan shoppen.
Dankzij Covid-19 maak ik giga overuren en zal de komende tijd het modden iets minder zijn. Laten we aub hopen dat we deze situatie snel achter ons kunnen laten. Want Boctok modden doen we eigenlijk toch het liefst. Blijf gezond!

2 likes

Deze zou ik wel willen hebben…

2 likes

Tsja,
Je kunt op “sofort kaufen” klikken? Maar ik zou voor 1199 euro, toch minstens over de de knop “preis vorslag machen” denken. :thinking:

Is dat een reële vraagprijs? Zal best super zeldzaam zijn. Maar stikte in die tijd van de rechthoekige horloges toch?

Heb zelf een heel aardige Hanhart in die stijl. Mijn naamgenoot. Gekregen van een collega.

In 1941 in de Sovjet unie zal het niet gestikt hebben van de rechthoekige horloges denk ik. Het ding is zeldzaam en heeft blijkbaar om de pols van een bekend persoon gezeten. Tja, een Apple watch is ook rechthoekig. Maar daar gaat het niet om natuurlijk. :wink:

A ha een bekend persoon. Blijft lastig wat de waarde dan mag zijn. Horloge zelf ziet er niet duur uit, dus gaat het om zeldzaamheid en wat dat jou zelf waard is. Ik kan je hierin niet adviseren. Maar heb zelf wel eens spijt gehad van horloges die ik liet lopen… Dus…:wink:

Oh ik koop hem niet hoor, is me veel te veel geld :smile:
Ik heb b.v. wel een kirovskie type 1 uit 1944, militair en misschien ooit om de pols gezeten van een lagere officier terwijl hij met een Stalin orgel Berlijn in puin schoot. (Fantasie)

1 like

Daar komt hij weer opsteken, de verzamel virus. Beladen woord nu. Zou een pracht combi zijn met die andere Kirovskie dus. :sweat_smile:

1 like

Echt wel.

4 likes

Mooi ding, ik heb ook het geld niet (er voor over).
Wel valt mij het mooie caliber op, zie ook het exemplaar op Netgrafik:
image
Beide exemplaren komen uit 2-41 :slightly_smiling_face:

1 like

Ik lees nog even terug. Je gaat mijn Hanhart uit 1942 toch niet vergelijken met een “Apple watch!” :grimacing:

Appelen met peren…:grin::wink:

1 like

Waanzinnig zeldzame kirovskie maar wel een hoop geld

10 likes

5 likes