Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Bedankt! Zo simpel eigenlijk, leuk! :nerd_face:

Ik heb gelukkig ook nog geen een keer iets extra’s hoeven te betalen :blush:

1 like

Over eventuele belastingen. Ik heb al redelijk wat horloges uit Rusland en tot op heden is er nog geen eentje vastgehouden. En mocht het wel gebeuren, dan zijn de horloges nog steeds goedkoop!

10 likes

Pakketjes uit Rusland staan nog niet op de radar van de staat. Heb nog niet meegemaakt dat ik belasting moest betalen op een zending uit Rusland. Dit in tegenstelling tot bestellingen uit China of de USA.

10 likes

Ssst! :shushing_face: :wink:

1 like

Hier in België heb ik toch al steeds prijs gehad, maar bij meranom / komandirskie zetten ze steeds ‘gift’ op de verpakking. Is natuurlijk een grote rode vlag…
Nu eentje terug onderweg, hopelijk draaien ze op minimum bezetting door de corona en dat ik er nu door glip :grin:

2 likes

Duitsers maken geen grappen en Russen sturen geen giften! :sweat_smile:

Hoewel, sommige prijzen zijn bijna een gift. :+1:

1 like

De Belgen zijn samen met de Duitsers in ieder geval meer adequaat qua aanpak dan de Nederlanders v.w.b. de Corona crisis.
Ik hoop voor je dat dat niet geldt voor het invoeren van horloges vanuit Rusland :wink:

Over Duitsers gesproken, dit is een van de 3 Poljots die een dikke week geleden vertrokken zijn naar Julian Kampmann. Hij zorgt voor een servicebeurt in Polen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan nu. Heb prima ervaring met hem dus dat scheelt.

8 likes

1x iets laten komen van Komandirskie … geen probleem gehad.
alle ali express pakjes komen ook zo door (maar daar zijn de bedragen in mijn geval steeds laag)…

voor een keer doet België iets goeds :slight_smile:

6 likes

Vandaag mijn sixties Sekonda née Poljot Strela 3017!

15 likes


Langzaam maar zeker komt de Scubatman (Vostok Amphibia 170862) mijn kant op :smile:

3 likes

Gaat vlot :grin:

3 likes

wedstrijdje ?

2 likes

Denk dat ze met hetzelfde vliegtuig naar NL komen :grin:

1 like

Gaat die niet eerst naar Duitsland? Afwachten, met die Russen weet je nooit :smile:

1 like

Nooit een Duitse plaats in de lijst zien staan.
Mijn laatste SE lag een dikke week in Nederland bij douane. Toen hij pas geleden voor garantie terug moest, en weer thuis kwam, ging hij als een speer er door. Onvoorspelbaar. :grin:

Bij de Russen nooit stagnatie meegemaakt, wel heel veel tussenstations. Lijkt wel of het nog steeds zo werkt dat heel veel mensen een baan moeten hebben.

2 likes

Zelfde vliegtuig :grin:

2 likes

Gezellig voor al die horloges. :wink:

Zou wel eens benieuwd zijn welk deel van de nieuwe horloges van bijv. Meranom naar buitenland gaat. Van de gebruikte markt de meeste wel denk ik.

1 like