Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Welk horloge?

Deze en wacht nog op een Neptune SE.

6 likes


Mijn nieuwste aanwinst. Is dit zomaar een leuk plaatje of is het gemaakt voor iets speciaals in de ijshockey.

11 likes

Leuk! Ik vermoed het eerste. Omdat je veel thema horloges zag met sportplaatjes.

Nog een.

Sportafbeeldingen (ijshockey, zwemmen, wielrennen, voetballen, motorcross, etc.) vind je o.a. bij Chaika en Zaria.
Je hebt een mooie Chaika te pakken :+1:
Kijk eens op www.netgrafik.ch/russiantimes.htm (Afdeling Collection / Civil / Sport), daar vind je die van jou ook terug :+1:

1 like

Onwijs bedankt leuke link

1 like

Grappig heb ik niet slecht gedaan voor €6,45.alleen zit er een minuscule scheurtje in glas. Oplossen of lekker zo laten?

1 like

Ha ha, goed gedaan Bill! Tsja, ik zou het zo laten. De kast is ook niet superstrak. Is gewoon een heel geinig horloge voor dat geld. :+1:

Is het plexi glas misschien? Anders misschien te poetsen? Tenzij het door en door is natuurlijk.

1 like

Doe het toch niet voor de winst of zo. Ik verwen hem even van binnen en buiten. Originele russische band eraan en dragen maar.

1 like

Ga dat eens proberen

Heb zelf goede ervaring met Brasso. Baat het niet schaadt het niet. Fris glaasje helpt altijd.

1 like

Met een boek en m’n Vostok Amphibia SE 100725 in het zonnetje! :grinning:

13 likes



12 likes

De groene maar gepakt vanochtend.

12 likes

Deskdiving day :sunglasses:

16 likes

Here Desert Shield day. :sunglasses:

15 likes

Goeiemorgen. Vandaag een flink stuk metaal om de pols :blush:

13 likes

Middagwissel.

14 likes

8 likes

Sekonda née Poljot Strela 3017 en een GOED boek!

20 likes