Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II


Yep :sunglasses:
Zo blijf ik deze topper tenminste dragen. De concurrentie is met een paar andere horloges vrij hoog, en anders is het gewoon zonde. Absoluut té leuk om niet om te doen.

12 likes

:frog:

12 likes

Mooie foto! Secondenwijzer ook mooi gevangen. :wink:

1 like

Dankjewel, grazie, спасибо, Arigatō :grinning::+1:

1 like

Пожалуйста. Вы это заслужили!

1 like

8 likes

NA gescoord via MP. Deze is van 2014 of 2015. Leuk om de verschillen te zien van de 71 kast t.o.v. die ik in december kocht.

14 likes

Die van mij ook :grin:

3 likes

Deze ook!

2 likes

Leuk deze, die oude 710 kasten vind ik zelf veel mooier dan de nieuwe. Lekker hoekig allemaal.
:+1:

2 likes

Wat betekent de tekst iemand?

Er staat, " Air landing troepen van Rusland".

Bij mij is dat (bij mijn handopwindertjes althans) dat ze behoorlijk nauwkeurig zijn als je ze de hele dag draagt. Leg je ze weg, dan lopen ze ineens sneller of langzamer, afhankelijk van dial up/down etc. Dat is normaal bij een mechanisch horloge, maar de positionele afwijkingen van een Komandirskie lijken (zijn?) wat groter dan bij andere merken.

2 likes

Dan zal dat ook bij Amphibia’s wel zo zijn. Wanneer je gemiddeld goed uitkomt vind ik het wel ok. Hoe nauwkeuriger hoe mooier natuurlijk. Heb wel begrepen dat in het oude systeem dus voor de 90 er jaren er meer tijd was voor kwaliteit.
Bij mijn oude 3133 Poljots merk ik dat duidelijk ten gunste t.o.v. de latere chronografen.

1 like

12 likes

Vostok uit de 60’s opgeknapt en de kast gepolijst. Leuk vintage bandje erop gezet en nu klaar om te shinen.

18 likes

16 likes

12 likes

Avondwissel

11 likes

"Old Lady"
Mag weer naar buiten! :slightly_smiling_face:

11 likes