Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

In Deutschland heeft in ieder geval DHL problemen kan ik uit ervaring melden. Gitaren inmiddels 15 dagen onderweg, nog geen vermelding op T&T anders dan dat het pakket is aangemeld.

Zweten.

1 like

Vervelend dat je niks weet vooral.
Als je nu wist ze liggen veilig daar en daar. Komen vertraagd over 2 weken. Toch?

Vooral dat. “Beetje” vertraging had ik al rekening mee gehouden. Gaat toch om een behoorlijk bedrag wat nu ergens in het luchtledige rondzwerft.

En irritant dat ik wel de temperatuur schommelingen heb bijgehouden de laatste dagen, en die waren groot. Iets waar sommige gitaren nu niet echt geweldig goed tegen kunnen.

9 likes

Gebouwen, magazijnen zijn klimatologisch behoorlijk goed tegenwoordig.

Ik zeg tegen mezelf nu. " Welkom in het “niet -alles-is- meer-maakbaar-tijdperk” :wink:

1 like

Hoop ik dan maar op.

Ik denk dat omdat Italië, Spanje en Frankrijk geen grotere pakketten meer aan schijnen aan te nemen, en zich dus opstapelen in de depots van DHL, het grote pakket van mij ergens achteraan is aangesloten en een beetje uit beeld is verdwenen.

Goed, webshop doet er alles aan om duidelijkheid te krijgen.

Zou voor mij ook een beetje gerustgevend zijn dat het pakket fysiek groot is.

Gaat om een doos met twee gitaren en een gitaarkoffer plus nog wat extra snaren en wat extra spul.

Vermoed dat het een doos formaat kleine klerenkast is.

Ik bedoel maar. Die zie je toch wel staan.

Krijg zojuist al antwoord van Julian op mijn email van 20 min geleden! Volgende week verwacht hij ze in Duitsland dan krijg ik weer bericht. :slightly_smiling_face:

2 likes

Idem hier

2 likes

Heb ik ook gehad met mijn “Slava WUS diver” heeft twee maanden in een loods gelegen van post.nl in Amsterdam… meestal gaat het goed, maar soms kan het erg lang duren.
Overigens is net weer recent een pakket kwijtgeraakt uit Japan dat ik 18 februari besteld had…zucht :slight_smile:

1 like

Terwijl hier weer aan 2e koffieronde zit, zijn er alweer 2 busjes van bezorgdiensten gepasseerd! Ze werken hard toch?

Hier ook nog steeds wachten. begin april al vrijgegeven. Vraag mij af waar dat blijft hangen :thinking:

Dan maar even een wristie ::+1:

7 likes

O jee,

Dat is zwaar kl@te natuurlijk.

Hopelijk krijg je het geld terug

1 like

:joy::joy:

1 like

:sunglasses:

8 likes

Jongens, deze berichtgevingen stemmen mij niet bepaald vrolijk. Wacht maar even met bestellen totdat de Corona lucht een beetje geklaard is. Alhoewel ik echt niet kan inschatten hoelang dit nog zal gaan duren. Eén voordeel, vanaf 1 januari 2021 wordt voor Rusland het e-visum in werking gesteld voor maximaal 16 dagen. Simpel online aanvragen, betalen en het visum op je mobiel. Gaan we die Boctok’s in Rusland lekker zelf halen. Ehhh, moeten we natuurlijk geen lock-down hebben.

4 likes

Was ik even flauw van mijn teal bezel zie ik deze Tudor.

En weer op een 020 gezet en direct een nieuwe insert besteld, de lume pip is er uit en hij is wat beschadigd.

4 likes

Even een tip: zo meteen op Canvas de HBO serie Chernobyl. Afl 1&2. Start om 22:20 uur. Daarvoor het programma: in de ban van Tsjernobyl, start om 21:35 uur.
De serie wordt uitgezonden op de woensdagen

3 likes

Dank je wel Marijn, gelijk op Record gezet.