Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Goed zo Herman. :wink:

1 like

Kan mij herinneren dat één van de kameraden hier opzoek is naar de onderstaande casebacks. Is weer op voorraad bij Meranom

3 likes

Bericht van Meranom…
Ik zie België en Nederland niet op de lijst.

List of countries not accepting mail due to COVID-19
Due to the current epidemiological situation in the world, a number of countries have stopped accepting all international mail, including EMS shipments.

The list of countries and territories that have stopped processing international mail:

Kuwait
Libya
Peru
Moldova
Sri Lanka
Tunisia
Cayman islands
French polynesia
Lebanon
Philippines
Maldives
Easter Island (Chile)
Myanmar
Ecuador
New caledonia
Montenegro
Mauritania
Honduras
South Africa
Samoa
Chad
India
Zimbabwe
Fiji
Botswana

Dat zijn de landen waar het helemaal gestopt is. Er zijn nog iets meer landen die op de een of andere manier restricties hebben ingevoerd. Op de DHL website meer uitleg onder het kopje “Internationaler Brief- und Paketversand”:

https://www.dhl.de/coronavirus

Ben nog altijd aan het zweten voor mijn zending met gitaren, weet plots weer waarom het leuker is om gitaren lokaal aan te schaffen.

1 like

Ik heb 'm al besteld :+1:

3 likes

Deze dus? Bij Meranom?

Jep, met de cosmonaut caseback en de stainless steel crown voor 51.- Met dank aan prijs op roebels zetten

1 like

Graag gedaan, leuk model ook!

Ik zie alleen deze op “out of stock” staan? Was jij nog net op tijd?

Volgens mij had ik de laatste ofzo, ik had 'm om 11u besteld en om 11. 30 keek ik en was ie out of stock

Ha ha! Zo doe je dat! :+1:

Hij ligt nu al wel meer dan een week te wachten in Rusland voor een vliegtuig…

1 like

Dat dan weer wat minder. Maar komen doen ze uiteindelijk.

Ach ja, het helpt toch wel met de blijdschap als je hem dan eindelijk in je handen hebt, en ik moet toch nog wachten op een caseback remover.

1 like

Ook in sharapov?

Daar zou ik ook wel een week op willen liggen oh, nee! Dat is Sharapova!

jes, hij lag daar, is net vrijgelaten😁

Oeh! Ik ga gelijk ook kijken. Heb 3 pakketjes die hier vast zitten… Of zaten?

en?

Released from Russia

:crazy_face:

@Pepijnjasper en @itstime Ik zou niet te vroeg juichen. Mijn pakketje staat al sinds 3 april op “Released from Russia” en sindsdien is er ook niks meer van vernomen.

1 like

Hoe zit het met Polen - Duitsland - Nederland?
3 Poljots van mij worden in Polen geserviced. Via Julian Kampmann. Zijn nu 5 weken weg. Hij zegt dat het normaal 2 tot 3 weken duurt. Zal eens vragen bij de goede man. :roll_eyes: