Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Hier wil ie maar niet zijn heimat verlaten …

die van mij is net overgesprongen naar prossecing in Netherlands

1 like

Ja wat dacht jij dan dollars?

1 like

:upside_down_face:

Ja die van jou is nog eerder besteld ik snap er niks meer van, er ligt er van mij zelfs ook nog één in Chistopol. aan gekocht op 2 apr blijkt zelfs nog geen eens bij een postorder te liggen hopen maar .

1 like

10 likes

Van mij 2 pakketjes sinds vandaag op Processing in NL (ongeveer 6 dagen na de Departed Russia status)

1 like

Krijg je bij een Rolex nu ook zo veel postzegels vraag ik me dan af …

De 22ste.

7 likes

6 likes

Mooie Sturmanskie!

22st datum of horloge? Of allebei? :grin:

1 like

Knipsel

Iemand enig idee hoe lang het vanaf hier duurt, of gaat de duane er nog een rekening op plakken als dit gemeld wordt?

1 like

Gemiddeld een week tot krappe week, in mijn ervaring. Een keer duurde het bijna 2. Toen bleef hij bij ned douane hangen. Nog geen belasting hoeven betalen vanuit Rusland/ Oekraïne. Wel vanuit de USA.

1 like

11 likes

De datum, maar heb ook even nagedacht en het zou ook zomaar mijn 22ste horloge in mijn leven kunnen zijn.

1 like

Mooie klok hoor.

Die van mij heb ik 24 mrt al besteld en ligt ook al vanaf 3 april stil :disappointed_relieved:

Mooi dat jij hem al hebt. :+1:

Avondwissel.

8 likes

Ik vind deze erg mooi. Combinatie dial, prachtige bezel en sword hands. Ik neem aan een mod?

1 like

Dank je!
Ja, is inderdaad een mod. Bezel, insert, wijzers en bandje zijn niet origineel.
Zo zag hij er uit:

Met smooth bezel.

5 likes

Origineel was ze ook al niet zo lelijk. Heb je deze insert nog ergens anders voor gebruikt?

image

5 likes