Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Dit illustere trio is door @vouwfietser vakkundig geserviced.

Ik ben in blijde afwachting. Zou dinsdag bezorgd worden, kwam steeds een dag bij. Wordt nu vandaag.

Klein post leed, binnen Nederland. Kan ik ook een beetje mee doen. :wink:

7 likes

Tussen al het Vostok geweld vandaag een subtielere variant uit de 50er jaren, de Vostok Druzhba

9 likes

Vandaag aangekomen :sunglasses:

17 likes

Super :+1: ik zal er nog wel even op moeten wachten ben ik bang. Deze week pas besteld.

Deze was 9/4 besteld. De vostok die ik 21/3 had besteld is nog in Rusland :laughing:

Dat is super snel.
Ik wacht ook nog op één van Meranom die ik op 17 maart heb besteld.

Broertjes :laughing:

9 likes

Dit heb ik ook gehad. Betekent dat hij nog geen NL code heeft gekregen en dat hij bij de douane ligt te wachten op inklaring. Bij mij duurde dit twee maanden en toen ik had opgegeven en dacht dat het horloge gewoon zoek was geraakt (het ging nota bene over mijn WUS Slava Diver Limited) bij post.nl ging de deurbel :slight_smile:

1 like

In het blauwe theater maar gek genoeg heeft nog niemand toegeslagen :thinking:

7 likes

11 likes

Valt de mesh van vostok wat mee?

Ben onder de indruk van de kwaliteit. Mooi dik, sluiting met veiligheidssluiting, logo erin.

1 like

Voor de Poljot 3133 uit de 80-ies liefhebber; in het licht blauwe deel (horlogemarkt onderdelen) heb ik wat losse 3133 onderdelen geplaatst.

Heb ze kortgeleden een mail gestuurd omdat mijn pakket ook al heel lang stil staat. Ik kreeg dit als antwoord:

hello, in connection with the virus we have a delay of 300 items, we work in the Post Office to solve this problem
please wait thank you for understanding

1 like

Vrijdag de Vostok :smiley:

11 likes

10 likes

En tevens voor de liefhebbers; in het blauwe deel een Poljot 3133 uit de 80-ies met zwarte wijzerplaat.

3 likes

Erg mooi zeg :ok_hand:
Het is dat ik al 2 sturmanski’s heb :grin:

Hoi Hans,

Zelfde antwoord helaas. Ik heb er al een. Maar deze is erg mooi! En geserviced, dat is veel waard!
Even uit belangstelling op eBay.nl en ebay.com gekeken.

Ik heb hem daar niet gezien. Misschien toch overheen gekeken?

Ik heb gezocht op Poljot chronograph en Poljot Sturmanskie.
Succes met de verkoop.

staat op eBay.de