Vandaag een Vostok Albatros
Nou, ik heb antwoordt van Postnl. En dat heeft het er nou niet beter op gemaakt. Het adres van het pakket is onleesbaar en kan dus niet worden geleverd, dus ik op verzoek van PostNL contact opnemen met Meranom en die geven aan:
And now parcel on postoffice
Can you ask from your postoffice where parcel with this tracking
number?
if we send a request to change the recipient’s data (although they
were specified correctly), we will receive a response in 2-3 months.
During this time, the package will return back to us.
Dus ik heb weer gebeld met klantenservice van PostNL of zij het niet konden oplossen, maar nee moet via de verzender. dus nog maar een mailtje gedaan naar Meranom met het verzoek om een onderzoek naar het pakketje te starten…
en nu afwachten
Stuur Dmitry van Meranom eens een WhatsApp met je verhaal. Misschien kan hij sneller iets voor je betekenen dan iemand van een klantenservice die slecht Engels spreekt.
Dmitry is wel een schappelijke kerel.
+79033138550
Zal ik doen!
Staat goed! Hele toffe mod trouwens dit👍
Hij zegt dat ik het moet gaan mailen, dus daarmee kom ik moet veel verder
Ah ok, schiet niet op dus. Klote.
Thanks
Vroeg me af, heb je ook een account aangemaakt bij Meranom?
Als ik kijk in “order history”, dan staat daar de bestelling gespecificeerd met alle verzend info. Dus datum verzending, adres, track en trace. Wanneer je dat print heb je toch bewijs? Of mis ik iets?
Lullig voor je dit.
Ik heb een account, het probleem is dat Postnl hier niks aan/wil doen, dus moet ik nu Meranom vragen of ze een onderzoek naar het pakketje willen starten
Nee met Credit Card
A ha.
Dus eigenlijk moet Dmitry die print maken en doormailen naar postnl. Dan accepteren ze het als bewijs begrijp ik.
Kun je dat je dat niet zodanig uitleggen in het Engels? Ik ken hem ook als heel bereidwillig.
Ik heb al een mailtje gestuurd met de uitleg, alleen het kan 10 tot 15 werkdagen duren
PayPal is een prima organisatie inderdaad. Kreeg ook retour post kosten terug, bij garantie geval.
Ok. Wachten is het meest vervelend.
Ach ja, na die 1,5 maand maken 15 dagen niks meer uit
Ik heb hetzelfde gehad rond de jaarwisseling.
Meranom pakt dit inderdaad wel snel op hoor.
Van de kant van de Russische post richting Post.nl gaat ook vrij vlot.
Heeft na de melding vanuit Meranom nog ca 10 werkdagen geduurt tot ik uitsluitsel had. ( zoek bij post.nl locatie maar toch terug gevonden )
Uiteindelijk is het wel geleverd gelukkig, wel pas na twee maanden vanaf besteldatum.
Mijn pakketje is wonderbaarlijk genoeg weer in beweging geweest al hoewel hij precies hetzelfde heeft gedaan als de 24ste
Misschien hebben ze nu een adres gekregen?