Niet heel koningsgezind natuurlijk, die Sovjets, maar het was zo lekker zonnig. Dan heb ik zin in de 059. Leve de (CCC)republiek dan maar?
Mensen, er zijn nog 3 op voorraad !
Nog maar 1!
Die van mij is nu ook eindelijk in Nederland.
Dutch Post
Processing in Netherlands
28 April 2020, 14:53 NLHAGI, Netherlands
Ik had 19 maart besteld.
Hopelijk komt de jouwe dan ook snel binnen!
Ik 23 ste, dus gaat wel goed komen. Ik check op 17track. Jij ook ?
Pochta.ru Maar 17track geeft hetzelfde weer. Zal weinig verschil in tijd tussen die twee sites zitten vermoed ik.
Zit toch wat verschil in berichtgeving, maar zal wel op hetzelfde neerkomen.
Hier tracking van Pochta.ru
En deze van 17track
die van mij staat nu al 6 dagen op Ready for pickup at delivery place in Amsterdam
Komt bij mij nog wel eens voor dat ik geen kaartje van PostNL krijg dat er een pakje bij het plaatselijke afhaalpunt ligt. Ik neem altijd even contact op met PostNL als een pakje erg lang dezelfde status houdt in Nederland.
Wordt jou pakket nooit tot aan de deur bezorgd ? vorige week nog een binnen gekregen met de post nl bezorger .
Krijg jij dan wel een track en trace code die begint met 3S of KG, want ik heb alleen een een code die begint RU ontvangen
Voer die code in op “internationalparceltracking.com” met je postcode. Dit is van postnl. Op een gegeven moment wordt hij herkend. Dan is dus bij postnl bekend. Vaak wel een paar dagen af en toe proberen is mijn ervaring. Daarna wordt hij ook snel bezorgd.
Vandaag stalen banden binnen gekregen van @Marijn2 en @GiveMeYourDough.
De eerste alvast op mijn “Flieger” gezet, de andere moet nog even op maat worden gemaakt.
Bedankt heren.
Er komt toch beweging in, de vostok die ik eerst besteld heb 21/3 zit nog in Rusland, degene die ik 9/4 besteld heb is juist in België aangekomen bij de douane