Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Even een Raketa in dit Vostok draadje laten zien, mag dat ?

18 likes

Tuurlijk! Mooie! :+1:

Het is hier een CCCP - POCCИЯ draadje :grin:

1 like

Brengt mij op een wissel idee. Ga zo fietsroute in kaart brengen. Voor na- Corona periode.
Met al dat fiets gestuiter toch liever de onverwoestbare Electronica.

8 likes

14 likes

Lekker zomers! :ok_hand:

1 like

Ik doe mee met zo’n PLAKMERKJAH

15 likes

Heeft er toevallig nog iemand een standaard 100 stalen band, 090 band of endlinks voor een 100 kast over liggen die weg mag?

15 likes

13 likes

Turbine anyone … ?

13 likes

Tof ding zeg.

1 like

Vind je het zelf ook niet nog een beetje vroeg …

Oké zondag, en we hoeven toch nergens naartoe. Heb alleen geen appellikeur (30ml), vermouth (20ml), strohrum 80 (30ML) appel pulp (20ml), appel siroop (10ml) en appels (3 stukjes dun uitgesneden en als ventilator op het ijs gelegd) in huis.

IJs (100ml) zou ik even kunnen aanmaken.

Kom je het brengen of moeten we het halen?

1 like

Nice!

1 like

Hallo Andre, ik heb nog een 090 band liggen (met de rechte endlinks)

1 like

12 likes

Als er nog leden zijn die net als ik, wachten op een bestelling uit Rusland, dan heb ik nieuws.

Stoute schoenen aangetrokken en er toch maar een mailtje aan gespendeerd. Het antwoord was enigszins te verwachten, maar er was wat verwarring doordat er leden waren die een beetje rond dezelfde periode besteld hadden en de bestelling al thuis hebben en bij anderen blijft de tracking wekenlang stil staan.

Hier het antwoord van Komandirskie. Er is dus nog hoop :sweat_smile:

2 likes

Herkenbaar Herman.
Heb het voor mezelf 'opgelost ’ door een paar Amphibia’s te houden, die ik orgineel ook mooi vind. Enige compromissen, bandjes en eventueel achterdeksel en kroon met gravure. :slightly_smiling_face:

2 likes

Die van mij is gearriveerd in Nederland. Zal nu niet lang meer duren.

3 likes

8 likes

avond wissel :wink:

14 likes