Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Mijn 090 mod vandaag​:+1::wink:

10 likes

Datum denk ik.

Hoe soepel/stroef draait die interne bezel?

Poah mijn eerste Rus ooit is binnen! Wat raar met die kroon trouwens. Even nato erop gezet in afwachting van de mesh band en clean bezel.

17 likes

Iets te soepel, maar als je je daar echt aan stoort dan kun je er een stukje flosdraad tussendraaien of iets dergelijks.

1 like

Zo kwam die van mij ook binnen. vond ze gaaf maar toch te groot voor mij en toen is een deel van de overhangende lugs eruit gefreesd. toen ook meteen een fijne sand blasting gedaan. zie foto hierboven :wink:

1 like

Een maand geleden heb ik deze in elkaar gezet, mijn mod voor de komende zomer.

11 likes

Een gouwe ouwe.

8 likes

Mooi horloge, mooi gefotografeerd.
Als ik een tip mag geven, snij de foto meer vierkant af voor publicatie. Dan is hij gelijk helemaal in beeld. :slightly_smiling_face:

Je hebt deze te koop staan op MP?

1 like

Thanks. Ik zie het nu ook. Zoiets dus.

8 likes

Klopt ik heb hem op MP staan. Tot ik een goed bod heb draag ik hem zelf. Al is het bij deze wel lastig om afstand van te doen. Ik twijfel zelffs om hem er weer af te halen. Ik vind zelf het goud in combinatie met de blauw/grijze perlon echt een mooie zomerse look hebben.

1 like

Als het irritant gaat vinden zeg je het maar. :grin:

Maar probeer ook eens een stijlvol “imitatie” hagedis cognac bandje . Echt een dresser look. :+1:

Misschien is grijs hagedis ook wel mooi. Als contrast. :thinking:
Voorbeeld. Zal er geen gewoonte van maken. :wink:

3 likes

Zeker! :grin:

2 likes

Nee zeker niet irritant. Sta altijd open voor tips en meningen. Is inderdaad een mooie combi.

1 like

En zo zit ie al op mijn 090916 die ik ook vandaag binnen had dankzij de TURBO bezorging van @anon23799972HF

9 likes

Ja met zo’n wijzerplaat zit je geramd :upside_down_face:

1 like

Ik zou ‘m houden. Wel vaker dit model gezien, maar niet in zo’n mooie staat :+1:

3 likes

Bedankt Harpoen. Dit gaf de doorslag. Ik heb hem van MP verwijderd.

2 likes

13 likes