Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Na een aantal weken een Bulova gedragen te hebben, heb ik vandaag weer 1 van mijn Vostoks gepakt :grinning:

10 likes

Het wordt niet beter dan dit… OKEAH uit 1981
image

10 likes

Voktok uit '92

4 likes

Ik heb iets nieuws.
Click

De 110 kast is wel heel erg wennen hoor. Ben niet zo een fan van de lugs. Mocht wel iets minder recht uitsteken.
Ik ben wel helemaal gek op deze wijzerplaat. De kleur, de font van de cijfers en al helemaal in combinatie met deze bezel.
Een oranje seconden wijzer zou de boel voor mij compleet maken, maar ik heb de stap naar wijzers vervangen nog niet genomen :sweat_smile:
Denk dat het op een niet te dikke mesh band best mooi uit gaat zien allemaal. Maar daarvoor moet mijn langverwachte bestelling van Komandirskie nog binnenkomen :man_facepalming:

9 likes

De 110 is vrij “lang” lug to lug. Probeer eens een 100. Stuk prettiger vond ik.

2 likes

OKEAH!
1981!

Yeahhhhh!

image

9 likes

Nu is het wel mooi geweest Bas! :face_with_raised_eyebrow:

:grin::+1:

1 like

Ja en kantel die foto weer goed, ik krijg pijn in mijn nek :nerd_face:

https://www.horlogeforum.nl/t/dtv-kantelende-foto-s/262331/5?u=harpoen

1 like

Die is wel gaaf hoor. Daar zou een oranje wijzer wel heel tof op staan ja.
Deze van OneSecondCloser past mooi bij het streepje op de bezel.
C-11-600x400

3 likes

Nog een keertje showen hoor.

Trouwens deze helaas te koop

4 likes

De bedoeling is om van elke soort kast eentje te hebben eigenlijk. Want, waarom niet? :blush: :sweat_smile:

Dat is inderdaad de wijzer die ik in gedachten had. Ik moet gewoon de stap maken en het proberen. Ik heb alleen echt een waardeloze wijzer tang van Aliexpress, hoop dat ik daar de wijzerplaat niet mee beschadig :sweat_smile:

2 likes

Goedemorgen allemaal, heeft er nog iemand een lege 420 kast liggen die weg kan? 710 is ook een optie.

Ik doe het ook met een gratis afnemertje van Ali. Mijn “dure” van een Duitse verkoper ging na 1x kapot :persevere:
Ik knip altijd een stukje ovenpapier op maat om er onder te leggen maar voor alleen een secondewijzer doe ik dat niet. Die trek je er zo af.

1 like

Geen idee wat hij waard is en gelukkig interesseert niemand in dit topic dat ook ene reet!
Poljot Sturmanskie US10SR

11 likes

Mooie! :+1: ca. 35 K. ( inkoop) :wink:

1 like

Vandaag de nieuwe Molnija :sparkler:

9 likes

Hier het formulier om in te schrijven in de Facebook LE van de 'space watch’

4 likes

Hebben ze al een prijs afgegeven? Ik heb ook geen FB.

Zou - 200€ zijn, gokken rond de 150€

1 like

Voor de zekerheid maar ingeschreven, bedankt voor het delen.

1 like