Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ook ingeschreven, maar alles hangt af van de uiteindelijke prijs (want hij wil veel, dus vrees dat het gaat lukken voor die prijs) en het eind ontwerp.

350 registraties op 1u tijd, ging snel…

1 like

Is ook een mooi ding! :+1:

Zullen zien hoe het loopt, of alles gaat hoe hij het ziet…
Gaat er precies wel mooi uitzien op de renders, maar het echt moet er natuurlijk ook goed uitzien.

1 like

Leuk als verzamelobject … zie mij het horloge niet dragen dus past niet in mijn collectie …

Begeerte voor een “exclusief” Horlogeforum exemplaar wordt er wel weer door aangewakkerd.

Dat maan silhouet in de subdial is prachtig bedacht. Ook met die koud blauwe lume en ruimtevaarder. Maar het is inderdaad bepalend hoe hij er werkelijk uit komt te zien.

Waar vind je die renders? Ik heb geen FB. Kun je hier wat plaatsen?

Als die uitkomt moet ik er 3 kopen. :thinking:

Ik heb 3 Dudes, en wil geen scheve gezichten. :wink:

1 like

8 likes

Zonder datum zou ik zeggen.

3 likes

Zo was net op tijd denk… wilde voor een vriend nog een inschrijving regelen is het niet meer mogelijk…
Had zelf ook alleen maar keuze uit serienummer 539…

hahahaha… wachten het maar af

Welke is dat Herman? Met of zonder datum? Heb geen FB. Puur belangstelling, ik probeer mijn verzameling juist af te bouwen. Ondanks verleidingen zoals deze zeker is… :grin:

Bedankt voor het delen :+1: ik doe ook mee :sunglasses:

Noo, de laatste keer wekker snoozen heeft het hem gedaan: te laat :sweat_smile:

1 like

Met een Poljot wekker horloge was dat niet gebeurd! Geen snooze functie.
:wink:

1 like

Misschien dat Meranom nog een extra oplage brengt bij veel succes? Is al eerder vertoont.

Laten we het hopen, hij is echt heel vet.

1 like

Ik kon het formulier nog wel invullen met bevestiging op de mail.
Toen ik het formulier opnieuw wilde invullen stond er dit:
Er worden geen antwoorden meer geaccepteerd voor het formulier Registration for the Luna Dude watch by Meranom & Rocket Grace (Ole Dokka).

:crossed_fingers:t2:

1 like

Dit topic heeft mij inmiddels warm gemaakt om ook maar eens een Vostok Amphibia aan te schaffen :smiley: Ik heb specifiek interesse in de K-71 (710059) die helaas niet meer te koop is via Meranom. Ik kwam een andere, voor mij onbekende, website tegen (https://www.vostok-watches24.com/). Iemand enige (koop)ervaringen met deze website?

Alvast bedankt!

1 like