Over duur gesproken : https://www.ebay.ca/itm/New-2020-Vostok-Amphibia-Neptun-SE-960743-Limited-Edition-0149-1500-Orange/164171081801?hash=item26395be849:g:PLUAAOSw-i9esVL3
Haha ja, dat gaat natuurlijk ook nergens over
Tja, zit er al zo lang op te loeren dat iets duurder nog steeds goedkoop lijkt.
Haha, als je hem wilt hebben moet je het ook gewoon doen. Is ook een mooi Horloge! Gefeliciteerd.
Leuk, vind ik ook de mooiste!
Zojuist ging de bel. Totaal onverwacht DHL. De 2 Poljot Sturmanskie en 1 Okeah al terug van onderhoud. Via Julian Kampmann. Keurig! Helaas niet de pushers kunnen wisselen die ik meegestuurd had. Niet compatibel.
Toch weer blij! Poljot24 is een betrouwbaar adres!
Terug op de basis!
Prachtig trio! Kan me voorstellen dat je blij bent ze weer terug te hebben.
Dat is de normale prijs voor SE’s toch? Tenminste die 10.900 roebel (€137,33) voor de iets meer bewerkelijker SE’s zie ik al jaren geloof ik. SE’s met meer standaard wijzerplaten en wijzers zijn iets goedkoper.
Leuk horloge maar eigenlijk niet mijn ding, voor het eerst sinds jaren vandaag, op mijn eerste werkdag sinds de covid lock, maar weer eens om gedaan.
Die pusher van de zwarte kan ik nog wel vervangen denk ik.
Ben wel bang dat ik er nog maar 1 goeie heb. Die met het korte pennetje is voor die kastjes uit de jaren 90.
Deze voor een prikje op de kop getikt, vond de wijzerplaat zo leuk. Zat zelfs een band bij. Ga ik wel voor een ander horloge gebruiken.
Oppassen met de borgveertjes!
Heb daar wat herinneringen aan!
Absolute topper vandaag als je van Ruimtevaart houdt, een Kirovskie Sputnik.
En dan eentje uit de eerste serie, juiste wijzerplaat en wijzers en een niet gedateerd uurwerk dus dit horloge is ergens tussen 1957 en 1960 gemaakt, zestig naar oud en “still going strong”.
Overigens maken ze dit type wijzerplaat nog steeds, classic.
Mooi om te zien dat net zoals bij ons in het Westen de ruimtevaart in de Sovjetunie zo leefde!
“Discovering new frontiers” cool!
Het sputnik kunstmaantje draait op de secondewijzer rondjes rond de aarde.
Dat zou heel mooi zijn Hans! Ik heb ook nog een reserve Sturmanskie met mooie chrome kast en pushers. Misschien is dat ook een optie?
Kan iemand me misschien meer vertellen over deze klok?
Als ik zoek op amphibian kom ik de bekende duikertjes tegen, samen met mijn Poljot Flieger de enige Russische horlogeS met wrist time afgelopen jaar.
Even bij Julian van Poljot24.de aan het shoppen geweest. Snelle communicatie en snelle afhandeling. Vandaag besteld en morgen onderweg naar mij. Ik ben echt benieuwd. Hier alvast een voorproefje van de Poljot 1254 “Strela Officer"
Wacht al 8 weken… Stomme grens