Vandaag Poljot Buran
Mooi ding hoor!
Welke band heb je gekozen?
Gefeliciteerd, mooie keus. Geweldige horloges, helaas boven mijn budget.
Ook een Desert Shield gekocht?
Prima keus! Vind ik de mooiste. Geen zwarte bij nader inzien?
De stalen en de croco band
Probeer deze heb al zoveel zwart
Heb gewoon een paar anderen verkocht Hobby moet wel leuk blijven
Stond al tijdje op verlanglijstje. Heb er één gevonden zonder logo en kale achterkant
Wow! Dat is blauw inderdaad!
Mooi , helemaal blauw , nog niet eerder gezien .
Ik heb er al een aantal gehad en weer verkocht maar dit is BY FAR de allermooiste die ik ken. De blauwe wijzerplaat verkleurt namelijk naar “blurple” onder invloed van zonlicht en de kast is puntgaaf.
Dit model in het blauw , en die tint , ik vind het heel apart .
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even attent maken op een zeer interessant topic/poll welke nu loopt op Watchuseek en waarbij mogelijkheden en haalbaarheid op dit moment worden onderzocht.
Het gaat om de ontwikkeling van een re-issue van de Vostok Compressor waarbij getracht gaat worden een zo goed mogelijke kopie van het origineel te vervaardigen. Zelfde maat, kast etc, etc. Dus anders dan de limited die een jaar of twee geleden is uitgebracht. Richtprijs op dit moment rond de 300 dollar.
https://forums.watchuseek.com/forum.php#/topics/5175361
Mocht je interesse hebben in iets dergelijks laat het daar dan alvast weten. Hoe meer interesse hoe realistischer een en ander kan worden
Heel mooi. Maar heb helaas al teveel horloges. En dan komen er binnenkort (hoop ik) nog 2 binnen.
Ga denk ik zelfs een Rus verkopen
Bijna zelfde antwoord als mijn voorganger. Maar mooi initiatief.
Ik heb recent ook 4 russen verkocht. Waren me te generiek en heb besloten alleen nog horloges te houden waarmee ik echt een klik heb
Had jij niet ook al die vorige compressor?
Afgelopen weken 3 klokjes binnen gekregen , ben even blut ,
Wel Russisch . De smaak helemaal te pakken .