Sinds 19 maart … Maar het wachten meer dan waard!
Ja man, jij bent geen uitzondering. Bij mij ook een paar die zo exact lopen.
Goed hé…
Weet ik, Bas, maar het heeft niet de allerhoogste prioriteit
Dit is kwalitatief gezien het beste Russische horloge ooit in mijn bezit. En ik heb 3 SEs (gehad).
En ook nog eens bloedje mooi. Echt een dikke, dikke aanrader.
Heel aantrekkelijk, ga er vanavond een goed voor zitten. Eerst het werk af!
Heel gaaf ding inderdaad! Welke is dit precies?
Dan is er nog hoop voor mij
Mijn order heb ik 23 maart besteld.
Absoluut. Pracht ding
De 170862
https://komandirskie.com/catalog/amfibiya/amfibiya_klassika/170k/chasy_amfibiya_170862/
Er is ook een 170863 in dezelfde stijl. Er is hier iemand, die heeft ze allebei! Moet je even een paar posts terug scrollen.
Weer op voorraad :
Goed bezig
Ja, zelfs mijn oudje(s) zijn nog redelijk bij de tijd:
Deze zit in een duur test. Heb het nu iets van 5 a 6 dagen om. Ding heeft een dag nodig om een beetje warm te draaien (vermoed ik), dan varieert het een beetje met een halve minuut erbij of af per dag, afgelopen dagen loopt het bips strak met een paar seconden erbij of af.
Weet iemand wat het verschil is tussen de binnen kant van de Casebacks de 1 heeft een soort koper kleurig plaatje er in leggen en de ander is gewoon blank staal.
De linker is een antimagnetic caseback.
Yep, schuldig
De linkse gaat hoogst waarschijnlijk de komende weken het blauwe gedeelte in, de klik is er minder met…
Bedankt voor de informatie
Ik dacht, laat ik nog wat foto’s maken. De antimagnetic Vostoks met automaat hebben een dieper deksel voor de rotor waarbij de laag in het deksel zit. Bij de handwinders is het deksel minder diep en zit er geen rotor in de weg, dus ligt er een tweede deksel binnenin.
Nou heb ik het door ik mis bij 2 klokjes het binnen deksel van de handwinder , bij de automaat zit ze er op vast daar past inderdaad geen los deksel in. Mooie klokjes trouwens .