Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ruilen? :grin::wink:

3 likes

Wat betreft het glas, zowel “hoog en vierkant” alswel meer afgerond zijn allebei geleverd, oudere vaak met rond. Maar goed in de sovjetunie viel er geen pijl op te trekken, zeker eind jaren 80 begin jaren negentig toen er gebrek aan alles was en er gewoon horloges in elkaar werden gezet met wat er voorhanden was.

Ik zou het eerst eens met een nieuw glaasje proberen, ik heb de ronde variant nieuw voor je liggen als je wilt.

Werkt dat niet of vind je het niet staan dan lijm je de oude vast.

Laat maar weten.

5 likes

Witte dail vandaag

6 likes

Ik zou het prakisch benaderen in dit geval. Het glas wat erbij zit daar weet je dus ook niet van of het orgineel is. Dus dat maakt niet uit. Waarom kwam dit glas los? Was de passing niet optimaal? Loop je dan niet zelfde risico bij terug lijmen?

Ik zou eerst @slls verzoeken je te adviseren. Hij heeft er heel wat gedaan. Mijn gevoel zegt het perfecte glaasje bestellen nadat je de precieze maat en bestelcode weet.

Update
Zie net dat je al een aanbieding van @BG1 hebt. Prima advies ook!

3 likes

Ik zou na het lijmen of nieuw glaasje plaatsen wel WR laten testen , moet er niet aandenken dat er vocht in komt ……

2 likes

Hoeveel druk komt erop bij dat testen? :thinking:

2 likes

Daar weet ik niet veel van hoeveel bar ofzo .
gaat erom dat mocht je overvallen worden door zo,n tropische stortbui zoals we die de laatste tijd wel hebben je de tijd heb om je horloge af te doen .
Als ik ga zwemmen met een horloge om dan zou ik een Seiko nemen of zoiets , dus zwemmen bedoel ik niet :blush:

3 likes

8 likes

Volgens mij niet meer !
Of zie ik het verkeerd?
Het is toch een automaat ?

ik ga ook aan de Rus op deze Flieger vrijdag

9 likes

Ze zijn altijd binnen de kortste keren weer verkocht.

Ik was net op tijd gisteren :sunglasses:

2 likes

Klopt, maar als er een goed lijkende box saffier komt ben ik daar ook al wel blij mee. Mineraalglas is een no go voor mij. Ik haat dat spul :slight_smile:

1 like

Ha ha,
ja kijk, in mijn ogen hebben we het hier over een behoorlijk zeldzame mooie vintage. Heb er ook een. Die draag ik als liefhebber en met beleid. Moet niet aan denken juist dat er een af ander modern martel apparaat op gezet wordt.

11 likes

Ik wil niet opscheppen hoor, maar nog steeds mijn NA om de pols en al even een Crocoband besteld bij SLLS :stuck_out_tongue_winking_eye:

Trouwens deze op Ebay gescoord. Ben benieuwd.

15 likes

21uur geleden wel :sunglasses:, Gaat heel hard .

1 like

Antwoord van Meranom :rofl::+1:
14/05/2020 Vostok Watch Neptune SE 960743
There will be a new batch for sale soon.

1 like

Soyuz Premium, geinig klokje hoor. Wel vreemd qua prijsbeleid. Kom ze nog tegen voor astronomische bedragen (listprice)…

3 likes

Je hebt iets aparts! Maar ik laat hem even gaan. :slightly_smiling_face:

Mijn enige Rus nog, de Traveller staat in de verkoop

8 likes

Had het idee om de GMT wijzer oranje te verven, dus een foto geshopt. Ga het toch maar niet doen.

4 likes