Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

1 like

Hoe diep is het meer van Genève? :thinking:

Max 310m lees ik nu. Dieper dan ik dacht. Die duikboot dook daar 150 m. Zo leer je nog eens wat. :slightly_smiling_face:

2 likes

De Vostok Amphibia 470 “BANANA” vandaag, heerlijk stukje vrolijke Sovjet vlijt uit de eighties met prachtige acryl-inleg bezel!

16 likes

Ik snap de vraag niet…

Ik leg graag onjuiste verbanden. En dat leidt soms tot verrassende ontdekkingen:

  • in Zwitserland maken ze duikboten;
  • het meer van Genève is 310m diep.

En U mag jij zeggen tegen mij.

On topic: ik denk dat ik een Rus op het oog heb, binnenkort meer.

2 likes

Bedankt voor de informatie je kunt inderdaad op de configurator een hoop samen stelen . heb je toevallig ervaring met de site Soviet market

1 like

Graag gedaan. Nee helaas. Maar anderen vast wel. Meranom is een goed adres, waar ik ervaring mee heb.

@DirkT heeft ervaring met ze.
“No worries, meerdere Boctok liefhebbers hier bestellen regelmatig bij Meranom, Komandirski en Sovjet Market. Tot nu toe altijd probleemloos”

Klopt, een aantal keren bij Sovjet market besteld. Geen problemen gehad en om die reden ook niet hoeven communiceren. En dat is waar we bij Meranom juist goede ervaringen mee hebben dus alleen daarom voelt het beter bij Meranom te bestellen.

Zo is het! Heb het aan de lijve ervaren toen mijn SE een fout had. Dmitry reageerde vlot, en correct. Dan gaat het wel over geld en hobby plezier. En betaal ik graag iets meer. Terwijl ze zeker niet duur zijn. In roebels afrekenen maakt het ook goedkoper. Gaat prima met PayPal.

2 likes

Waw, Magnifique deze!

11 likes

Mijn zwarte kwam netjes geserviced terug. Alleen de horlogemaker kon de bijgeleverde pushers niet wisselen. Dus nog die kale er op. Ik had ook nog een reserve horloge met prachtige kast en pushers. Hans @slls was zo vriendelijk dit voor mij te wisselen. Zeg nu zelf, veel mooier toch?

Voor.

Na.

13 likes

Vandaag binnen gekomen ,

18 likes

Mooie! :+1:

2 likes

Zo laten! Niks meer aan doen deze :star_struck:

2 likes

Veel beter. Boffen dat het zo is gelukt.

1 like

Deze staat in de steigers. Heb hier andere ideeën over. Wacht alleen op de post troika uit Россия.

6 likes

Links onderaan zie ik hem komen Dirk! :blush:

6 likes

Eindelijk Bert.

Goede aanschaf geweest deze Strela :+1:

Ben er ook heel blij mee , prachtig klokje . :sunglasses:

14 likes