Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Eindelijk! Een heel gaaf pakketje ontvangen na 5 weken. Ik laat hem nog even liggen kan nog wel een paar uurtjes wachten :grinning_face_with_smiling_eyes: foto’s zullen volgen.

7 likes

Zomgwtfbbq, tis zomaar gelukt een originele Vostok band op lengte te maken voordat ie in de prullenbak belandt uit ergernis :joy:

10 likes

Zo ongeveer Mark? :wink:

2 likes

Hahaha, nee Jan :grinning: , ik heb met deze band tot nu toe altijd gehad dat de splitpin er niet uitgetikt wilde worden. Alleen mijn gereedschap verboog dan en de splitpin bleef muurvast zitten.

Deze zeg maar.

pusher

2 likes

Ok, nu op de goede manier gelukt dus. :+1:

Nee vertel mij wat deze banden krijg je bijna niet uit elkaar .

De orginele Amphibia 18mm versie heb ik eens ingekort en die moest 1 schakel meer dan de uitneembare schakels. Dan kon ik hem op de gesp mooier afstellen. Niet op kortste gat hoeven zetten. De banden zijn namelijk redelijk lang.

Heb hem met de dremel doorgeslepen. Toch nog netjes geworden en goed passend.

Eindelijk is het zover en mag ik mij na lang wachten ook de trotse bezitter noemen van een Vostok amphibia scuba dude. Net de 710059 uitgepakt en de kleur van de dial is echt super. Precies zoals ik me had voorgesteld. Niet te blauw en niet te groen. De band was zoals verwacht een rammelkast en aangezien ik best brede polsen heb zou deze band zelfs nog om een bovenbeen van een olifant passen. Zelfs op de strakste stand zit de band net te los. Dus deze ga ik een keer een schakeltje kleiner (laten) maken. Maar gelukkig heb ik al een maand een nieuwe blauwe naar vanille ruikende rubberband liggen die hem ook prima staat. Dus de rammelband gaat weer in de doos. Voorlopig nog orgineel dragen maar binnenkort de bezel maar eens borstelen. Voor nu ben ik in ieder geval klaar voor de zomer👍
Hierbij wat foto’s.

18 likes

Echt mooie klassieke binnenkomer! Leuk ook dat het kader om het datumvenster weer terug is. Dat maakt het veel meer af.

1 like

Mooie deze kleur hoor :+1:

1 like

En lekker waterdicht

12 likes

Ja die kleur blijf je naar kijken. Echt een aanrader.

Check :heavy_check_mark:

Klopt! :+1:

8 likes

Nog eentje dan :sunglasses:

15 likes

Mooi horloge ook het venster kader rond de datum

1 like

Wat gaat dit draadje de laatste tijd toch snel. Probeer altijd de posts met foto met een like te belonen, lukt me de laatste tijd nauwelijks meer, waarvoor bij voorbaat sorry.

Держите их в пути

3 likes

Beetje bijblijven he. Ik like je wel hoor :+1::sunglasses:

18 likes

19 likes

Leuke Aeroflot auto!

2 likes