Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Een Oekraïnse Vostok. Je weet dat ze in oorlog zijn he? :wink:

2 likes

Zijn er nog leden die op spulletjes uit Rusland wachten?

Ik ga al richting de 10 weken en heb Komandirskie maar weer even een mailtje gestuurd. Duurt wel erg lang zo :angry:

Kwam deze tegen. Iemand bekend met deze site ?

http://moscowwatch.com/index.php?ukey=home

Heb er wel eens vaker op rondgesnuffeld. Nooit wat besteld, daar kan ik dus niets over zeggen.

Hebben wel bijzonder dingen in het assortiment zoals:

Haalt het natuurlijk niet bij een Bronnikovs houten horloge:

p.s
Als het om houten horloges gaat mag Valerri Danevych ook zeker niet ontbreken. Da’s dan wel weer iets wat ik graag in mijn doos heb zitten. Vergeef ik het hem maar dat hij uit de Oekranie komt en niet uit Rusland.

Ik hou helemaal niet van houten modehorloges, maar het is geinig om te zien.

6 likes

8 likes

Bovenste lijkt wel een toiletbril :joy:

1 like

Noem je het 119’eske kast model nu een toiletbril

:disappointed_relieved:

6 likes

Ik wacht ook nog op een band via Kommandirskie ook geen beweging sinds 30 maart.

Nee,
Maar deze wel :joy::joy:
image
7aee10d9461b59e51f143dbe0b6a9ff4025ea83b

6 likes

Is in ieder geval een onbeveiligde site. Ben daar niet zo dol op. Zou er nooit iets kopen, vanwege internet veiligheid met transacties.

1 like

En toch vind ik het 119 kastmodel top … zit zo lekker comfortabel …

Vrijdag Vostok

12 likes

Klopt! En heel wat prettiger dan de 090. Komt ook doordat het een handopwinder is. Lekker platte bodem.

1 like

Dagje Scuba Dude Vostok Amphibia 420 vandaag!

10 likes

Ik wacht wel ook nog steeds. Sinds 30 maar zit het aan de Russische grens.

Groeten van een grijze kameraad!
Al weer derde dag om. Terug gekregen van service van @vouwfietser. Zat aanvankelijk nog een probleem in.

Hart ritme stoornissen, dat kun krijgen met oude grijsaards. :face_with_head_bandage:
Hierdoor liep hij onregelmatig en onnauwkeurig. Maar nu weer heel mooi en stabiel. :+1:

12 likes

Heb weer een mailtje eraan gewaagd. Ik heb trouwens bij Komandirsky besteld. Dit is het antwoord.

Hello, I understand some parcels sent in March and April due to the cancellation of flights and the logistics of the mail broke down - we gave an appeal to search for mail for Russian mail. If the parcels are lost (it’s too early to talk about it yet - I think the customs at the airport are working limited - Moscow is still in isolation) - we will compensate, but please wait, I thank you for your understanding

We wachten nog maar even af :pensive:

Die van mij zegt dat het pakket Rusland al verlaten heeft, maar het schijnt dus anders te zijn. Voor zover ik zijn mail begrijp ligt nog ergens voor verzending bij de douane bij het vliegveld. Schijnt dus dat ze daar vanwege corona beperkt mensen hebben.

1 like

Zelfde bericht dat ik af en toe krijg.

Ik wacht op 2 bezelfs (om mijn 710 eindelijk te dragen als tuinier-horloge) en een handwinder mechanisme om mijn cccp paratrooper-komandirskie te maken …

1 like

17 likes