Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

De mogelijke kandidaten stellen zich voor. :wink:

Hmmm…De Am watches op de 090, en de smooth op de 100?? :thinking:

3 likes

Ik zou uurwerk en wijzerplaat van de 090 in de 420 zetten en dan misschien wel de gladde bezel op de 420 houden.
Het uurwerk met wijzerplaat van de 100 in de 090 en dan de scuba dude in de 100 met daarbij de AM bezel.
Misschien zelfs dat ik de bezel van de 090 dan zou borstelen met een scotch brite sponsje (bezel erin drukken en met druk rondjes draaien voor een gelijkmatig effect)
Overigens een dude met een 090 bezel is ook best leuk :slight_smile:

4 likes

Ha ha! Ja daar vraag zelf ik nu om! :grinning:

Nog meer mogelijkheden! …:thinking:

Thanks! :sweat_smile:

1 like

Die dude in die 020 kast met messing 090 bezel is nu een van mijn favorieten op het moment!

1 like

Deze is leuk, maar bezel wel erg gekarteld voor deze kast?

Maar die messing bezel staat ook goed op mijn 090 denk ik! Zal mijn oude 090 bezel eens kaal maken. Er zit toch een rvs bezel nu op.

Mocht je hier onderdelen voor nodig hebben, ik heb precies dezelfde stopwatch in mijn bezit, maar dan de Russische uitgave, dus met Cyrillische letters. De reset doet het niet, maar de rest wel.

1 like

Ik denk dat dat lijkt door de vergroting van de groothoek. Ik vind het geheel heel goed bij elkaar passen in het echt. Maar afgaande op deze foto snap ik je opmerking idd.
Hier nog een plaatje


VS 320

Beetje hetzelfde idee vind ik zelf

8 likes

Ja je hebt gelijk. Kwam door de hoek van foto. Beide mooie horloges, in vergelijkbare kast / bezel stijl. :+1:

Gelukkig heb ik die met Engelse tekst weer werkend gekregen maar zal het onthouden. Is de van jou ook waterproof?

2 likes

Net bezorgd, gemodelleerd door de kat :smirk_cat:

12 likes

Hoi Andre, is de dial blauw of meer turqoise?

Hoe vind ik dat?

Tnx, niet te vinden Vostok Amphibian SE 710557S. Is de wijzerplaat wit of gebroken wit?

2 likes

Gebroken wit en lumuniseert.

Deze is het

Edit: Jan was me al voor

Overigens is de bijgeleverde “rubber” band ook best comfortabel.

2 likes

Hij is licht blauw

7 likes

Bij de waterproof lijkt de achterkant wel op een vostok amphibian, met een ring lock zeg maar :slight_smile:

Dat wordt eens goed op zoek gaan, bedankt mannen😀

1 like

Altijd leuk, horloges zoeken. Ebay begin ik meestal mee.