Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

10 likes

Nieuwe scuba aangekondigd via de Instagram van Meranom.

8 likes

Datum venster is weer helemaal terug bij de scuba’s. :+1:

2 likes

Klein detail, maar oogt veel beter inderdaad.

1 like

Mooi … maar ik zou de wijzerplaat graag standaard zien in een 090 kast met strakke lijnen. L4ll3n we er verder niet meer over.

1 like

Op voorraad nu :v:t2:

1 like

Amphibia 1967

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Is al beter denk ik. :blush:

Update, had de bezel wel recht kunnen draaien zie ik nu. :sweat_smile:

13 likes

Mooi met cyrillisch schrift.

1 like

Dank je,
ja wat meer speciaal.

Ik heb alleen een Okeah en Buran modellen met cyrillisch schrift, maar dat hebben die allemaal :joy:

Ach, zo door de foto’s scrollen en dan zo’n export versie zien doet me ook veel plezier :wink:

10 likes

Aangezien mijn bezel nog steeds vastzit aan de russische grens (sinds einde maart) draag ik hem maar zo in het water.
Moest de (zwarte) bezel niet komen: zou een pepsi hierop gaan (zwarte dial) of moet het dan een batman zijn?

(Oh … en misschien een bond-nato… bond-russen … )

8 likes

Wordt dus weer een nieuwe foto :grin:

1 like

Ik vind het ook niet echt kunnen. Nah ja, het kan natuurlijk wel, het zou niet moeten mogen bedoel ik dan.

1 like

In mijn zoektocht naar een sturmanskie liet een kennis van mij deze zien.

Mooi model maar ik kon deze dial niet zo gauw vinden in het Poljot overzicht welke ik van @Omega_73 had gekregen. 3133 guide
Is dit nu een officieel uitgebrachte dial of niet :thinking:

Bedankt alvast.

3 likes

Vreemd dat de wijzers een andere kleur lume hebben dan de wijzerplaat. Kan natuurlijk, heb er verder ook niet echt verstand van.

1 like

Zoals @DeRaaf terecht opmerkt lijkt het niet te kloppen. De wijzerplaat ziet er echt uit, maar het lijkt bij elkaar geraapt. Deze wijzers zie je oa bij de blauwe shturmanskie zoals @BG1 hierboven een stukje terug toont.

1 like

Vandaag een nieuwe Rus binnen om op te knappen. Iemand een idee welk merk dit is?


6 likes

Ah een Slava.

1 like