Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ja, ziet er correct uit. Van de chronos wordt met de buran modellen ook het minst gerommeld lijkt het.

1 like

Beperkt internet Jan, in deze tijd :sweat_smile: Of zit je ergens verstoken in niemandsland/buitenland ?

Thanks, dan durf ik de gok wel aan. twijfelde even aan de achterkant. Dit zal wel een klik deksel zijn.

1 like

Wees gerust… incorrecte Burans zal je niet treffen! En ook deze is helemaal legit!

2 likes

Geen zorgen, hoor. Weekendje weg. :slightly_smiling_face:

1 like

Ok heb hem gekocht.

Heb laatst eentje via Chrono24 gekocht , maar als je ziet wat ik heb gekregen :scream:
Heb het wel gemeld dus er wordt niet uitbetaald en krijg waarschijnlijk ok mijn geld terug.

Deze dus besteld:

En dit gekregen. Voelde ook aan als een blikken rammelbak:

4 likes

Ahh gelukkig, hoef ik burgernet niet te activeren :joy: Geniet ervan :+1:

1 like

Dank je, mooi weer hier! Bij kopen “buy the seller” . Zeggen ze wel eens. Hoe komt de verkoper over. Credits, hoe lang in bedrijf, taal gebruik. Ik kijk op eBay ook wat ze verder ook verkopen. Beetje totaal indruk vormen. Blijft altijd beetje spannend, maar dat hoort bij de lol toch?

1 like

Tja dat is ook zo. Deze seller is al 13 jaar actief op Chrono, dus verwacht je dit eigenlijk niet. Maar gaat goed komen👍

1 like

Die klopt ook, niet met de advertentie uiteraard, maar het is de “gouden” variant. Kwalitatief zouden ze beiden gelijkwaardig aan moeten voelen :wink:

1 like

Ik ga de komende tijd deze weer eens wat draagtijd geven.

13 likes

Что еще в этот день, кроме языков огня и иностранных языков!

11 likes

Dagje de vostok aan met dit mooie weer

Ik denk dat de keuze gemaakt is, de andere niet meer gedragen sinds deze er is… Dus komende week de ‘dots’ gmt in het blauwe gedeelte :laughing:

12 likes

Leuke foto’s!

Mig 29 .

10 likes

Ik weet niet hoe de Buran normaal gesproken moet " aanvoelen" maar deze gouden variant voelt echt als een kermis horloge. Klink heel blikkerig en de pushers zijn haast niet in te drukken, laat staan de kroon. Alles voelt zwaar en stijf/stug aan. Nog geen reactie van de verkoper, maar het is Pinksteren dus wacht nog even af :grin:

Lastig een subjectief begrip als aanvoelen. 3133 Sturmanskie’s gaan redelijk stevig in de bediening. Hangt ook af van constructie van de pushers en veer stijfheid. De nieuwere Okeah met P3133 voelt heel smooth. Bezig stevig hou ik wel van. Liefst met een heldere klik. Maar moet wel lekker inklikken. Je zou die van jou moeten vergelijken met een andere met dezelfde pushers. Onderhoud kan ook helpen. Beetje vettigheid op de juiste plaatsen.

4 likes

Grapjas! :joy::wink:

Ik twijfelde wel over het woord “stijfheid”. Die vergat je nog. Je moet zo uitkijken. :grin:

2 likes

Ik heb het horloge vanochtend nader bekeken. Het blikkerige geluid waar ik over sprak, blijkt het uurwerk te zijn wat los in de kast zit. Het horloge loopt verder wel mooi op tijd en de echtheid twijfel ik ook niet meer aan. Vwb de pusher ed zal inderdaad een service hem zeker goed doen.

Ben echter geen fan van goud dus zal hem zelf niet houden. Verkoper heeft voorgesteld om het horloge te houden en ik moet 50 euro bijbetalen, of ik ruil hem om met de stalen versie.

Stalen versie heb ik echter net weer van een ander overgenomen. Welke zou beter verkopen? Gouden of stalen versie?

Scheelt natuurlijk een hoop gedonder en heen en weer verzenden

1 like


Buran

6 likes

10 likes