Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Lekkere sunburst :sunny:

1 like

Ja super, dial van Favinov.
Ook een fijne after sun burst :wink:

9 likes

Denk dat de stalen beter verkopen. Maar gezien de traagheid met de post nu, zou ik dan verkopen. Misschien valt het mee, buran koper houdt misschien meer van wat bling?
Desnoods neem je wat verlies.

Viel de goudkleur je tegen achteraf? Begrijp anders niet waarom je hem kocht. Maar kan natuurlijk, een horloge moet eigenlijk in het echt zien.

1 like

Haha nee Jan. Verkoper had de verkeerde gestuurd. Ik had een stalen versie gekocht en hij heeft een goudkleurige gestuurd.

1 like

Retourneren!

1 like

Mijn idee ook. Ga ik doen :+1:

Ja dan zeker retourneren Anno! Eens Bas. :+1:

En dan hou je straks de mooiste stalen. :wink:

2 likes

Na ettelijke weken deze toch nog binnen gekregen :grin:

Leuke horloges, maar die 24 uurs is even wennen met aflezen :joy: Had ik niet zo snel in de gaten. Dacht die eerst achterliep :rofl::rofl:

11 likes

Russisch?: -)

7 likes

Lijkt wel combi van vliegtuig en duikboot, maar wel een gaaf ding

1 like

https://www.rijnmond.nl/nieuws/117089/FutuRustisch-draagvleugelboot-gevaarte-S-dam

Oekraïns. Leuk ding ja!

2 likes

Dat is idd waar. Kan er ook niet helemaal aan wennen. Vergis mij regelmatig met de tijd. Krijgt om die reden ook niet veel draagtijd. Jammer.

Als je een keer de kans krijgt mee te mogen varen, doen!! Zo gaaf. Met met zo’n ding van Leningrad over de Finse golf naar het zomerpaleis van Catharina
de Grote gevaren. Doet z’n naam zeker eer aan. Gaat als een raket. Je zit vastgesnoerd in vliegruigstoelen en springt over de golven alsof je in een achtbaan zit. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan vanwege de herrie van de motoren. Lijkt wel een ouder Toepolev. Wel maximale fun.

5 likes

Misschien zitten er wel vliegtuig motoren in?

2 likes

Die kun je mooi plaatsen in het topic HF foto challenge!

2 likes

9 likes

Voor die prijs lever ik je wel wat betere kwaliteit als wat jij laat zien. :rofl::rofl:

4 likes

Beschikbaar voor je vanuit België. :rofl:

3 likes

Ik blijf het grappige horloges vinden waar je erg veel horloge voor het geld krijgt :+1:t2: :+1:t2:

4 likes

Ja wat ik liet zien is wat er te koop is , en dat is niet veel .
Ik was al getipt over "Geoffrey en zijn collectie ". :ok_hand:
Maak graag gebruik van dit aanbod . :slightly_smiling_face:
Eerst kijken hoe ik wat geld kan vrijmaken . :wink:

Strela .

7 likes