Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ja inderdaad. Wat je soms tegenkomt daar schrik je van. En dan ook nog de hoofdprijs willen hebben :thinking:

Foto’s van jou zagen er in ieder geval een stuk beter uit en de prijs ook. Nu even wachten hoe het in er in real life

uitziet. Komt wel goed :wink:

2 likes

Wie kan hier wat over zeggen. Samenraapsel van beschikbare onderdelen of niet :thinking:

2 likes

Mooie dial heeft deze zeg :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wat me opvalt dat deze datum heeft en de bezel bij deze Gagarin heb ik volgens mij ook niet eerder gezien .
Ik heb geen idee :roll_eyes:

1 like

Ik geloof een Poljot - Gagarin Sturmanskie heruitgave uit de '90 jaren ergens. Heb zelf zitten kijken naar een soortgelijk horloge. Heeft in ieder geval een 2614.2H loopwerk. Ik heb toen van de koop afgezien, de datum en de geribbelde bezel zaten me toch een beetje dwars bij een Gagarin heruitgave.

Heb ik toch liever iets als deze:

1 like

Ik vindt hem leuk. Kan hem voor een zacht prijsje overnemen. :wink:

Zit geloof ik een 2609 in :thinking:

1 like

Laat je door mijn bedenking niet tegenhouden om een horloge te kopen of niet. Gaat erom wat jij mooi vind.

Maar het horloge op jouw foto heeft een datrum, dus waarschijnlijk een 2614:

Een 2609 heeft geen datum:

De H in de namen heeft iets met de generatie/revisie van het loopwerk te maken.

Ik verzamel Russen een beetje met de loopwerken in het achterhoofd, wil dubbele exemplaren van een caliber eigenlijk voorkomen in mijn verzameling.

1 like

Ha weer wat geleerd :+1:

1 like

Ik moet zeggen dat ik steeds meer een zwak krijg voor deze Russische horloges. Ik ben wel een chrono freak, dus die vindt ik wel het mooiste. Ik zit er zelfs aan te denken om nog meer van mijn andere horloges te verkopen om weer een paar mooie Russen te kopen, maar welke chrono uitvoeringen zijn er allemaal. En het liefst natuurlijk 38 mm.

1 like

Om een idee te geven , ik zeg niet dat je daar moet kopen , hier hebben ze ook veel Poljot , wel vintage de meeste .
https://www.etsy.com/nl/search?q=poljot+chronograph&ref=auto-1&as_prefix=poljot+chrono

1 like

Deze heb ik al, dus ben benieuwd wat er nog meer is.

5 likes

Met een beetje zoeken is er nog genoeg te vinden waar je je geld aan uit kunt geven.

2 likes

https://streetmarket.ru/item/163398488_Часы_наручные_мужские_механические_Эсминец_Бесстрашный_2609_НА_SU_На_ходу
Russische veiling side als ik het goed heb . :grin:

2 likes

Ik zag de link vanmiddag , op urhforum.de , maar ik heb verder nog niet gekeken :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb even gekeken onder Poljot Chronographe , veel onderdelen en klokjes .
Andere zoals Vostok dat heb ik niet opgezocht .
Dit dus полёт хронограф in de zoek machine :slightly_smiling_face:

1 like

Noch immer in het blauwe theater :hushed:

5 likes

S M V , :slightly_smiling_face:

1 like

Als ik wist wat dat betekende…:upside_down_face:

1 like

Jammer dat ie zo groot is (46mm) anders had ik het wel van je overgenomen. Mooie cccp dial.

Ben zelf op zoek naar deze model in groen.
De cccp heritage cp-7021-33

4 likes

Succes met verkoop . :slightly_smiling_face:

2 likes