Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Yessss!

En zo zietieeruit! :grin:

2 likes

Momenteel een Russische invasie in mijn box :joy:

16 likes

poljot camel chronograph 3133 maar is weer wat draagtijd geven

14 likes

17 likes

Mooi setje zo, nu nog een Elektronika, Luch, Raketa en Slava :wink: :ok_hand:

2 likes

Perfect horloge.van mijn vrouw gekregen , maar het bandje wat een drama lijkt wel een epilator. wil een shark mesh band heeft iemand een site waar ik deze voordelig kopen ken

10 likes

Geloof een 090 kast? -> https://meranom.com/en/amphibian-classic/spare-parts/bracelets/vostok-watch-mesh-bracelet-22mm-b.html

1 like

Buran :slightly_smiling_face:

8 likes

Gaat goed zo! Behalve de adviezen van @sq100 zou ik nog een Okeah toevoegen. :grin:

2 likes

Hoezo. Heb je een te koop dan :grin:

1 like

Staat wel op het lijstje, maar zo’n fel blauwe vind ik niks🤔

Ha ha, ik dacht helemaal in jouw belang Anno. :wink:

Ja jij bedoelt de reisseu, nee ik zou voor een orginele gaan.

:thinking:
Maar die reisseu is in het echt wel wel waanzinnig mooi hoor! Heb je vaker met horloges, dat je ze in het echt moet zien.

7 likes

bedankt voor u reactie deze bedoel ik , maar de levering is zo lang ivm het virus

Is prachtig, maar wat je wilt is een èchte!
Good hunting!

2 likes

O ja, en ik vergat nog de “sensitive-super-soft” chrono bediening te noemen! :wink:

1 like

Als je dan voor een originele gaat, dan heb je hier een aantal fraaie exemplaren.

Ik denk van rond 1980 gezien het font en de oude H (streepje van de H zit iets boven het midden)

Als ik er zelf nog geen een had, dan zou ik deze nemen al moest ik er andere horloges voor verkopen.

Ook mooi

Ik heb overigens geen enkele link met de verkopers. Dit is alleen om enkele originele exemplaren te laten zien.

2 likes

Zijn erg mooi, maar ook stevig prijskaartje :pensive:

Mijn huidige “collectie” Vostoks :slight_smile: midden en rechts pre-mod

8 likes

12 likes