Ongeveer 450 tot 500 euro
Hmm ja dat is wel veel ja! zit daar wel een 3133 in?
Nee, goedkope variant is met Seagull. Duurdere met 3133 maar dan betaal je al richting 700 euro
Heb nog wel een witte Strela eventueel voor verkoop, met 3133 en wat goedkoper dan de prijzen hier genoemd
Die 3133 versie blijf ik de mooiste vinden van de reisseu s.
Want:
Helemaal Russisch, ook het uurwerk.
Heb meer vertrouwen in de degelijkheid van 3133.
En de Seagull versie is 40 mm. Ik vind de 38 mm mooier in balans, m.b.t. afstand subdials en diameter horloge.
Ik wilde eigenlijk de blauwe shturmanskie dragen vanwege de foto van @BG1 maar ik kwam deze eerder tegen.
Mijn Hked’s hebben een Seagull uurwerk. Niks mis mee, maar de 3133 uurwerkjes voelen gewoon wat beter en degelijker aan.
Dit is hem
Met die Sea Gulls is inderdaad niets mis. is de ST19 denk ik dan? ik zou daar in ieder geval never 4 a 500 euro voor betalen. Dat is echt te veel.
Dan betaal je dus eigenlijk 400 voor de wijzerplaat en de kast en 100 voor het uurwerk…
Sowieso bizar trouwens wat een sprongen die dingen in prijs hebben gemaakt. Ik kocht mijn Strela in 2008 nog voor ergens rond de 200 euro meen ik. Met 3133.
De graal Anno!
Kun je ook voor gaan.
Iets duurder misschien dan de reisseu, maar dan heb je echt wat.
Ik kocht hier in 2012 (van een of ander onbekend forumlid ) een Juri Levenberg Pilot met 31681 Poljot uurwerk. Dat lukt nu ook niet meer voor die prijs denk ik…
Grappig hoe verschillend je details kunt ervaren Bert.
Ik herinner me mijn Strela vooral ook vanwege de bijzonder prettige en lichte kroon bediening!
Dit door de grote diameter.
Bij de Okeah en de vintage Sturmanskies moet ik wat meer knijpen omdat de kroon daar kleiner is.
Zal wel persoonlijk zijn.
Ik had laatst dat ik 14 dagen moest verzetten , een crime , ook op de snelle manier .
Sindsdien draai ik elke paar dagen de datum wat bij .
Erg gaaf nog , zijn leuke klokjes .
Ja, alleen jammer dat er een blikken klikdeksel op zit😪