Eens , wat ik wel lekker vind is de bandaanzet van 20 mm .
Ik denk dat Juri zijn inspiratie voor deze Pilot heeft opgedaan bij oa de Buran modellen. Bij de Pilot heeft hij wel een 24u aanduiding toegevoegd.
Mijn vriendin vind het nog steeds jammer dat ik die heb weggedaan hahaha
Ik kon die schuine datum niet goed handelen
Ja, die datum is eigenlijk het enige minpuntje aan het ontwerp, zonder zou naar mijn idee ook beter ogen.
Ik vind het leuk dat jij hem nog steeds hebt trouwens en dat het geen constant doorverkoop horloge is geworden
Inmiddels is het een collectors item natuurlijk
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een andere van hetzelfde type online gezien heb. Dit is, volgens de aanduiding op de achterzijde, een van minstens 999 geproduceerde exemplaren.
Dus je zou er toch meer verwachten.
Dat vind ik ook. Ik draag mijn horloges paar dagen en dan weer wisselen. Dus ik laat de datum maar gewoon verkeerd staan inmiddels. Of hij moet toevallig maar een paar dagen verkeerd staan, dan neem ik de moeite.
Ik wil je overigens niet op ideeën brengen, maar onderstaande kun je ook nog opnemen in je zoektocht
Ff je hand stilhouden Bert. Krijg last van mijn ogen
Mooi die groene lume hier!
Zeker houden! Inmiddels zijn de Strela’s met Cyrillic dial, in goede staat, onbetaalbaar geworden. Maar ook de latere Sekonda’s worden inmiddels een flink stuk duurder.
Die middelste is leuk, de andere 2 hebben volgens mij een (niet originele) fantasie wijzerplaat.
Over niet origineel gesproken, ik zat gisteren door de listings op Ebay te scrollen en zag een Vostok Radioroom voorbijkomen aan ongeveer 90,-. Ik dacht, heb ik iets gemist zijn de prijzen van deze zo hard gedaald, maar toen bleek dus bij het aanklikken van de advertentie dat er gewoon een geprinte wijzerplaat in zat…
Met al die mooie russen heb je ook te maken met verschillende breedtes in lug maten.
Aangezien ik toch al van plan was zelf bandjes te gaan maken, gelijk maar eens begonnen. En ziehier het eerste resultaat.
Ik weet, het verdient nog niet de schoonheidsprijs, maar alle begin is moeilijk Moest alles uit losse handje doen, want mijn sjablonen zijn nog niet binnen.
In ieder geval genoeg leer om te oefenen
Horloge is ook alleen voor illustratie gebruikt aangezien ik nog geen Rus heb met deze lugmaat
Foto?
Ook een leuke tak van sport. Kan je ook helemaal in verliezen denk ik zo.