Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Maar weer eens een horloge. :wink:

Voor morgen klaargelegd. Dan ga ik naar les 2 van Russische taal cursus. Best lastig die cursus, maar leuk.

5 likes

Is iets wat nog op mijn lijstje staat. Schijnt indrrdaad zeer moeilijk te leren zijn

2 likes

Vooral die letters die bij ons ook voorkomen maar in het cyrillische Schrift totaal anders uitgesproken worden. Gelukkig wat steun aan de hobby. De P en B, een r en een w. Paketa = Raketa en Boctoc = Wostok of Vostok. :blush:

2 likes

Even een crosspostje, vandaag op een echt alligatorbandje gezet.

7 likes

Vandaag alle onderdelen binnen gekregen om een 710 te modden.
Clean bezel en wijzerplaat van Meranom en een wijzerset van Favinov.

13 likes

Haha, zeker van die punaise gaatjes in de muur.
Mooie collectie, vooral doorgaan.

Goed bezig, man. Volksuniversiteit neem ik aan? Goede basis. Russisch leer je vooral door het vaak te spreken. Wij (mijn echtgenote spreekt beter Russisch dan Engels) hebben het geluk Russische vrienden te hebben die geen Engels spreken. Op vakantie gaan betekent 4 weken niets anders dan de taal horen, lezen en spreken. Dan maak je grote stappen.
Als je nog wat ondersteuning nodig hebt in bv lesmateriaal, PB mij gerust. удачи!

2 likes

Теперь у нас есть 3 книги, и CD добавляется. Людмила делает все возможное! большое спасибо

Voorlopig nog met de vertaal module Dirk. :blush:

1 like

Передай мои теплые приветы Людмиле :kiss::kiss:

Zojuist een 110 kast bij Zenitar besteld. Vind de 22mm bandaanzet net even wat stoerder dan de 18mm. Plan is om iets te creëeren met zwart en goud. Heb er weer zin in.

3 likes

Nou die dunne kopspelden uit haar speldenkussen

Molnija 127

7 likes

Is dat zo’n scheepsklok?

1 like

Scheepsklok. Check. Wel iets groter dan een horloge.

6 likes

Een heel mooi resultaat!

Het is een Russische tank of MIG klok.
Hier meer:

3 likes

Cool. Leuk verslag en leuk “klokkie”.

Ik denk dat ik dat maar niet doe, ik probeer zelf een beetje een band op te bouwen! :kissing_closed_eyes::wink:

Thanks :+1:

Het leren van de letters is nog het meest eenvoudig… Als je de grammatica en woorden wil leren: Duolingo app! Ben er zelf een maand of wat mee bezig, verslavend!

Edit: beetje m’n niveau Russisch vertalen, na een half jaartje een paar minuten per dag op de app.

3 likes