Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Zou ik ook graag weten. Al vaker naar gezocht maar de info gaat dan steeds over de ontwikkeling van het Amphibia ontwerp zelf. Scuba frogman is er zeker al in de 80 er jaren gezien mijn cccp.

3 likes

Zit zeer sterk aan onderstaande te denken en om die dan misschien in een 710 kast te lepelen.
Ik neem aan dat dit met SE bezels/ uurwerken ook gewoon kan toch?

2 likes

Ja hoor, gewoon standaard Amphibia Wostoc techniek. Alleen 420 kast bezel naar 710 even nakijken. 420 heeft een smallere kast denk ik. Ja past, even gekeken bij Meranom.

1 like

Meranom

1 like

Breaking news! Dacht ik klik nog maar eens op mijn tracking link. Ja hoor, na week liggen bij douane. Nu bij postnl international. Ik denk dinsdag! :v:

3 likes

Meer heb ik ook niet gevonden tot nu toe, helaas… Wordt vervolgd dus!

1 like

Vooruit, ik doe mee!! Over de oorsprong van de Scuba diver is niet veel bekend. Dit is onze kans de geschiedenis te schrijven. Past helemaal in de sovjet stijl. :joy:

9 likes

Vandaag dan maar de blauwe scuba.

6 likes

Plexi in de zon. Vind het vintage bandje verrassend mooi staan op dit model.

10 likes

En…Al binnen! Nu ging het snel. Nog mooier in het echt dan gedacht! Blj mee. :+1:

9 likes

Ah ziet er super uit.:+1:

Ik heb vandaag onderstaande besteld, voor mij kan nu het wachten beginnen.

9 likes

Ben jaloers. Vind deze echt :ok_hand:
Veel foto’s bij binnenkomst graag!
Mag van mezelf alleen geen nieuwe horloges meer kopen, anders had ik het wel geweten.

2 likes

Ik ook niet van mezelf dus heb ik maar iets verkocht.
Alleen mijn fooiengeld en opbrengst uit verkoop mag naar de hobby anders ben ik over drie maanden bankroet :smile:

1 like

Die is ook mooi! Ik twijfelde erg. Heb even overwogen deze er bij te bestellen. Bij mij ook eerst een horloge verkocht voor er een bij mag. Dus geen twee er bij. :thinking: Ben benieuwd of het bij jou ook 28 dagen duurt. Zal wel niet. :wink:

3 likes

De laatste keer was snel, 19 dagen maar heb ook wel eens meer dan een maand gewacht hoor.
Hoort een beetje bij de charme van die vind ik.

1 like

Hij is gaaf hoor. Snel gegaan ineens.
Veel plezier ermee!

1 like

Dank je!
Mijn eerste SE. Geeft toch verrassend veel verfijning boven een standaard Amphibia. Langere seconde wijzer. Alle wijzers met de lichtgroene kleur zoals van de cijfers. Mooie kroon, geborstelde kast. Bovenzijde radiaal geborsteld. Antarctica achterdeksel met onderzoekstation Boctok uit 1957 erop aangegeven. Meerprijs dik waard wat mij betreft!

3 likes

Absoluut mooie uitvoering, gave bezel.
Veel plezier ermee!

2 likes

Dank je Dirk. Ja heel mooie bezel. Was nog van plan er een 24 uurs bezel bij te bestellen. Zwart rood of zwart blauw. Maar dan moet deze er af. :thinking: luxe probleem :wink:


Laatste aanwinst en één keer vreemd gegaan… :stuck_out_tongue:

10 likes