Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Hier dan nog weer een van mijn favoriete configuraties: de Scubadude :sunglasses:

8 likes

14 likes

Jullie hergebruiken de bekertjes? Goed bezig Chris! :+1:

1 like

Soms, maar er is een speciale bak waar ze in moeten. Om te recyclen vermoed ik. :slightly_smiling_face:
Op dit moment zit ik alleen op een kamer maar ik vond dit grappiger voor de foto. :joy:

1 like

Vind het gewoon een leuk experiment om te gaan ondervinden hoelang ze het volhoudt. No worries, de andere worden wel vertroeteld met een wasmachientje en verse olie op z’n tijd…

1 like

Ken inderdaad deze filmpjes. Ben het met je eens, super leuk om te zien. Mijn horloge passie is begonnen met de Europese merken maar pas nadat ik in Rusland was kwam ik in aanraking met de Boctok en was gelijk “in love”. Overigens tot verbazing van mijn Russische vrienden, die snappen er helemaal niets van.

1 like

Excuus dat ik hem alweer post. Maar moet even kwijt dat ik hem maandag uit de doos haalde, hij liep meteen. Paar slagen erbij, gelijk gezet. Nu loopt hij nog steeds bijna op de seconde gelijk! Nog nooit meegemaakt. :ok_hand:

9 likes

Dank je!
Ik zie je wel vaak weer bij de Vostok 's. :thinking:?
Gezellig. :blush:

Misschien kun je nog terugruilen met @Batossai? :wink:

1 like

Terug van weg geweest😅 Denk dat ik even “weg” ben geweest omdat ik m’n Amphibia niet draag. Zonde want ik vind hem heel mooi. Mooi om naar te kijken en that’s it.

Merk inderdaad dat ik hier weer wat meer lees omdat ik op zoek ben naar iets nieuws. De Amphibia gaat een andere look krijgen en er is een 110 onderweg die bij aankomst gelijk uit elkaar gesloopt gaat worden. Maar dat hou ik nog even spannend :grin:
Ik hoop dat dat wat ik voor ogen heb er in het echt ook tof uit gaat zien.

Ruilen met @Batossai gaat hem niet meer worden, hij heeft de Komandirskie niet meer. Hij staat geloof ik wel in het blauwe deel door de nieuwe eigenaar.
Maar die Komandirskie was hem ook niet voor mij. Ik vond die 24 uurs dial het nét niet.

7 likes

Aflezen is vrij irritant als je het andere gewend bent. :man_shrugging::zipper_mouth_face:

2 likes

Het aflezen vond ik geen probleem. Het “klopte” alleen niet in m’n kop :thinking:

1 like

Tsss. Wie gebruikt er nou zn horloge om de tijd af te lezen? :thinking:

3 likes

Hij is veel te groot en zwaar om als sierraad gebruikt te worden. :laughing:

2 likes

Die van mij is gelukkig vrij duidelijk.
Maar ik was van de week wel een uur te vroeg aan het koken bij mijn kookbeurt. :sweat_smile::beers:

2 likes

Heb hem nu op een perlon bandje. Gaat prima!

1 like

Die bandjes zitten wel wat strak! :wink:

1 like

Ik ben heel benieuwd naar wat deze gaat worden. Ik zie die dial van die 110 heel mooi bij de windrichting bezel passen qua zowel kleur als symmetrie.

Heel toevallig heb ik afgelopen week de volgende dial van dezelfde kleur besteld voor mijn configuratie met een messing bezel.
image
Maar nu ik jouw idee voor me zie moet ik zeggen dat ik daarop best jaloers ben en ik twijfel of ik mijn mod om moet gooien en jou moet kopieren haha :smiley:

2 likes

Die had ik nog niet bedacht maar dat zou zomaar eens mooi kunnen passen. Ga hem er voor de gein eens opleggen om te kijken hoe dat staat.

Is een leuke dial, ik heb hem zelf ook twee keer gebruikt voor een Mod.


6 likes