Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Even een sfeer plaatje. De suikerklontjes leverde mijn vrouw. Die is in 83 naar Rusland geweest. Prettig weekend! :grin:

11 likes

Vooruit nog een dan. Boekjes uit 1969, meen ik, toen er een info week was op de mijn hbs.

7 likes

En dit waren ze weer. :wink:

7 likes

Heerlijke nostalgie, leuk man. Je inspireert mij ook weer eens in de vakantiehoek te speuren naar mooie CCCP herinneringen. Dank je wel!

1 like

De eerste spulletjes beginnen langzaam binnen te komen😊
Heb alleen een verkeerde maat bezel. Of inlay :thinking::sweat_smile:

3 likes

Heb je een combi van bezel en inlay bij verschillende leverantiers besteld? Is inderdaad lastig en goed opletten. Ben benieuwd wat je hebt. Misschien kan er geruild worden? (Niet met mij helaas. :wink:)

1 like

8 likes

Komt goed, ik dacht al dat het niet ging passen maar kwam daar pas achter na het bestellen.
Dacht dat alle Vostoks bezels met inlay dezelfde maat hadden😅
Ik bestel gewoon ergens een andere. Heb geen haast want ik heb chronisch tijdgebrek op het moment😕

1 like


Een kleine collectie heb ik met 2 onderweg ik vind ze erg leuk maar draag ze zelden jammergenoeg.

11 likes

Ja ik ben ook benieuwd wat er in die OSC zakjes zit.

1 like

Ik hou het nog lekker spannend :grin:

1 like

12 likes

Zo, de eerste gaat vanavond uit elkaar.

Opbouwen gaat wel een tijdje duren denk ik. Eerst even de dial afwachten en dan tijd proberen vrij te maken :sweat_smile:

5 likes

Bah jij plaaggeest :wink:
En wij maar in spanning afwachten.

1 like

Ghehehe.
Ach, ik moet zelf ook wachten tot de 110 binnen komt, moet nog op zoek naar een andere bezel waar een One Second Closer inlay in kan want ik heb een verkeerde maat en ik heb nog iets in de planning staan waar ik geen tijd voor heb voorlopig :thinking:

1 like

Wordt steeds spannender :wink:

1 like

:drum::drum::drum::drum::notes:

1 like

Spionage missie is 23.00 u gestart. :sunglasses:

4 likes

14 likes

De nieuwe SE heb ik nu precies een week geleden aan het lopen gemaakt. Hij loopt gemiddeld 4 seconden per dag voor. Ik ga me beklagen bij Dmitry! :blush:

10 likes