Ha, je was me vóór
Ik al blij dat we het eens zijn!
Goud dus
Zo te lezen wel ja, gelukkig!
Thnx
Ga je nu een beetje relaxed het weekend in Erik?
Hahaha, dat sowieso maar toch erg fijn om te lezen dat mijn crabjes origineel zijn!
Het zijn de horloges waar ik als eerste voor viel, ik kende heel dit forum destijds nog niet, maar zag ze ergens online en werd spontaan verliefd. Met deze horloges is de hobby destijds begonnen, dus zou het toch wel erg vervelend hebben gevonden als ze niet hadden geklopt
No worries, jou mooie verzameling crabjes kloppen hoor! Wees er maar trots op.
Vandaag ook deze (blijft een heerlijk horloge):
Ik ben echter ook aan het rondkijken naar een Raketa. Specifiek een Big Zero. Wat zijn nu de “juiste” wijzers voor zo’n ding. In mijn “onderzoek” zouden dat dikke korte wijzers moeten zijn, de wijzerplaat driehoek indici moeten afgeronde hoeken hebben en duidelijk en scherp geprint zijn als ik het wel heb. Gaat om een mogelijk kerstkado voor iemand. Heb er een paar op het oog, maar weet niet precies waar op te letten.
Omdat ik geen foto’s van Raketa’s op andere website mag plaatsen dan maar deze van mijzelf om in de sfeer te komen:
Kut is een pejoratieve term waarmee men doelt op de vulva. Veelal wordt het woord echter ingezet als krachtterm zonder een direct verband met genitaliën. ==Kut als krachtterm== Door de prikkelende waarde die uitgaat van geslachtsgemeenschap en alles wat daarmee samenhangt, rust er vanouds een taboe op het gebruik.
Geen goede combinatie.
Mee eens, lelijk…uh … “slechte” combinatie!
Ja. Mijn schoonvader kwam er met veel enthousiasme mee op de proppen (de band). Uit sociale overwegingen maar direct er op gezet. Die gaat er vanmiddag denk ik weer af.
Heel wijs. Band bewaren en een bijpassend horloge kopen.
Of gewoon in de doos en niet meer naar omkijken.
Dat wisten we natuurlijk allemaal al, maar dat het een pejoratieve term is wist ik niet.
Dus voor iedereen die niet weet wat pejoratief is:
Een pejoratief is een woord met een negatieve connotatie: een woord dat ongunstige associaties oproept. Pejoratieven komen vooral voor in woordsoorten die veelal een letterlijke denotatie hebben, waaraan vrij eenvoudig een gevoelswaarde gehecht kan worden. Het tegenovergestelde van een pejoratief is amelioratief.
Wat een K*T woord
Dank je voor het college André! Toch weer wat geleerd.
“Pejoratief” in het Russisch is ook wel een mooi woord. “уничижительный”