Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Gatverpielekes, en gewoon op voorraad hebben hè. Laat het je smaken!!

1 like

Het is bijna decadentie te noemen!

1 like

Vandaag deze mogen ontvangen. Ben benieuwd!



10 likes

Die Slava is echt leuk. 🖒

1 like

Die Kama is een beauty :grinning:

1 like

De onderste? Die had ik hier op het forum gezien van @Emdee. Daarna beginnen rondneuzen😅

Ik heb nog een compleet uurwerk, met wijzerplaat en wijzers voor zo’n Kama, alleen moet ik ooit nog ergens een kast zien te vinden om er een compleet horloge van te maken

1 like

Ebay… zijn niet erg duur hoor, totaal niet eigenlijk

Dit is de mijne, voor zover ik weet volledig origineel(en anders hoor ik het hier wel :grinning:) Loopt ook prima. Mag eventueel weg :sunglasses:

11 likes

Die Kama is echt mooi! Ik ben ook nog naar zoiets op zoek.

1 like

Sfeer plaatje met een Russisch volksfeest. масленица
Hierin wordt afscheid van de winter gevierd. Soort carnaval.

SE loopt loopt nog prachtig op tijd. Heb hem uit laten lopen, paar dagen weggelegd en weer opnieuw omgedaan.

Eerst schrok ik, had hem maar 2 slagen opgewonden, hij liep, maar volgende dag 6 uur achter!
Gewoon de aanbevolen 20 tot 25 slagen geven en daarna geen centje pijn meer. :sweat_smile:

5 likes

:scream:

1 like

Ik ben er inmiddels overheen Carlo. Dank je voor je medeleven!

(Ik had visioenen van terugsturen, service krijgen, dan weer terug vanuit Chistofol city. Heenweg duurde al een maand! ) Eerst maar eens een kopje camille thee :beer: :beer::beer::beer: genomen en alles op een rij gezet. :sunglasses:. Ben niet zo snel van slag! :grin:

2 likes

Vandaag een Kirovskie om.

13 likes

Net bezorgt, helaas mist er een uurwerk houder tabje. Dus daar maar even naar snorren.

10 likes

Nice one buddy!!!

1 like

Thx, was niet makkelijk met een klein budget. Maar met wat geduld valt alles te vinden :slight_smile:

1 like

Knap gedaan! Ziet er aardig orgineel uit. Uurwerk ook ok? En achterdeksel?

1 like

Morgen volgen wat meer foto’s met daglicht.

2 likes

1e Moskouse Horlogefabriek (alhoewel vanaf 1942 in Tatarstan achter de Oeral) Sputnik!
Het sputnikje draait om de aarde op een schijfje op de plek waar je een secondewijzer zou verwachten.

13 likes