Yes eindelijk mag ie:
Leuk geworden André.
Yes eindelijk mag ie:
Leuk geworden André.
ja een echte green pimp daddy !
Ik zou nog overwegen “Dad” een andere band te geven. Een mooie gif groene?
Echt waar? Leuke info!! Dacht dat het een kermis horloge was, maar toch een beetje historie! dank!
Leuk inderdaad!! Heb ze in die tijd van een oom gekregen die veel in Rusland kwam.
Nu 7 dagen gedragen. Horloge loopt prima door nu. Zal wel inloop dingetje zijn geweest. Gemiddeld 3 sec per 24 uur voor. Voldoet ruimschoots aan de aangegeven max +20 sec.
Zal hem vanavond in doos doen en de uitlooptijd meten. Weten we dat ook.
Mijn ex Komandirskie met 24 uurs uurwerk liep in het begin ook niet lekker. Veel te snel dacht ik. Na een paar keer volledig opwinden en uit laten lopen liep ie als een zonnetje.
Nu heb ik het stofje er uit en de datumschijf draait weer goed.
Zet ik alles weer in de kast - is wel even wat druk voor nodig aangezien de wijzerplaat van Favinov niet bol loopt aan de kanten - is de minutenwijzer los gaan zitten. BALEN BALEN BALEN.
Voor ik het uurwerk terug plaats draai ik altijd een paar slagen om te kijken of alles doet, schud ik nog een paar keer om te kijken of alles goed vast zit… en toch nog hè.
Weg leggen en later maar opnieuw.
Balen, maat komt wel weer goed toch?
Niet gedacht van Favinov. Zie het maar als een uitdaging die bij modding hoort. Voldoening straks des te groter. Succes!
Ah vast wel, gewoon door gaan
Normaal heb je wel een beetje speling en kun je alles er rustig in leggen en nog een beetje bewegen maar dat lukt bij deze kast / plaat amper.
Wellicht dat het in een andere kast wel makkelijker gaat.
Als ik hem weer open heb probeer ik het wel even met een kast die ik nog heb liggen.
En " met gods wil en een beetje vaseline " past bijna alles hè
Zo is het!
Die ring moet je los draaien. Het deksel blijft mooi op zijn plek door een uitstekend nokje. Dus ring los draaien, deksel los wippen.
Ok,ik snap het, bedankt hè
Ik ga ‘t proberen
gr Michel