Maar snel weer on topic!
Ik overweeg deze met kerst te dragen. Mooiste zilveren sunburst.
Maar snel weer on topic!
Ik overweeg deze met kerst te dragen. Mooiste zilveren sunburst.
Nee ik volg de christelijke feestdagen. Niet de orthodoxe. Je kunt overdrijven.
Krijg er door dit topic warempel ook gewoon waardering voor🙈
Very NICE!
2019 nieuws van Molnija tijdens de Moskou watch expo. Overigens interessante beurs om eens te gaan bezoeken. O.a. hele mooie dresser op basis van de 3603 caliber.
Moskou watch expo
(goed voor jullie studie Russische taal )
Jij had er toch ook een Bas? Tijd dat we die weer eens zien.
Ik beheeste de Russische taal ooit op basisniveau, maar het is ergens heel diep weggezakt. Het schrift vergeet je niet zo snel. Succes met je cursus Omega73
Leuk filmpje Dirk! Bedankt voor het delen.
Ik heb goede avond verstaan en af en toe " Wat is dat" en “dat is …” En “dank je Ivan”.
Maar echt leuke "solide " modellen gezien. En die dresser! Mooie chrono om de pols. En dat stukje over vliegtuig instrumenten was ook geinig. Kreeg de indruk dat ze, naast een historische display, ook nieuwe modellen daarvan introduceerden.
Ik heb er zelfs twee, een ghelder witte met groene lume, een ecru kleurige maar deze zwarte staat hoog op de lijst voor 2019!
Ik begrijp niet wat je hier bedoelt?
De rand van de wijzerplaat staat bij de oude wijzerplaat iets naar binnen, die is niet helemaal vlak.
Nee precies das ook mijn ervaring. Ok goed om te weten iig
Ik denk hij daarom ook niet goed in de oude messing kast paste.
Hmm wel goed om te weten, ik was er vanuit gegaan dat die wel in Komandirskie kasten zou passen. Heb een K onderweg en wilde een Favinov dial bestellen wanneer ze weer op voorraad zijn… maar nu krijg ik lichte twijfel
Links origineel, met randje.
Rechts Zenitar zonder randje.
Ze zijn allebei beschadigd dus zero fucks given voor wat betreft het ondersteboven liggen
Maarrrrrrr toen kreeg ik van Zenitar een nieuwe dial. Laat die nou wel een randje hebben.
Snappen jullie het nog?
Nu heb ik die zonder rand niet gepast dus ik kan niets zeggen over de passing.