Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Super! Dat past perfect. Ik stuur je zo een PB.

1 like

Ben vandaag flink aan het opruimen geweest. Zojuist een goed werkend mechanisme voor een Poljot 3133 met NOS wijzerplaat en wijzers in het blauwe deel geplaatst. Mocht iemand belangstelling hebben… Veel goedkoper dan op eBay.

Nog niet geplaatst, maar mag wel weg, is een originele zwarte wijzerplaat. Niet smetteloos, maar in de kast en op het oog ziet het er goed uit. Ik dacht, laat ik het eerst hier even zien voordat deze ook naar het blauwe deel of de baai gaat.

3 likes

Sorry. Net gezocht, ik heb alleen schakel delen liggen. Restanten van inkorten. Ik had 2 banden. Heb ik blijkbaar alle 2 meegestuurd met verkoop laatste horloge. Excuus @GiveMeYourDough nogmaals.:disappointed_relieved:

1 like

6 likes

Geen probleem, ik weet hoe die dingen gaan :joy:
Sowieso bedankt voor het aanbod en het opzoeken :pray:t3:

1 like

Ohja, is inderdaaf een 100 kast :grin:

Jawel, PB tje :smile:

2 likes

Heb het gevoel dat het goed komt.:wink:

2 likes

Nee, die bracelet van André is veel te mooi om te vernaggelen.

Oeps nieuw probleem. :thinking:

1 like

De koper van mijn 2 banden wil er 1verkopen. Maar geen idee of dat zin heeft voor jou.

1 like

Als het een 22mm is die op een 100 kast past vast wel.
Een standaard goedkope rammelband zou het beste zijn. Het zou zonde zijn een solidband te slopen.
Misschien moet je er bij vertellen dat ik hem zo goed mogelijk probeer te verzieken met alle gevolgen van dien :grin:

1 like

:sweat_smile:

Hij heeft ook een account hier. Ik vraag hem met jou contact op te nemen. :blush:

1 like

Thanks!

Your welkom!

Dit is ook een leuke voor 13 piek.
Ik had zelf nog niet gezocht haha :hugs::hugs::hugs:

1 like

Klopt. Let ook op verzendkosten dan. Heb de koper bericht gestuurd. Dus misschien van hem ook een aanbieding. Succes!:wink:

2 likes

Thanks voor het navragen. Wordt gewaardeerd.

2 likes

Ik heb net contact opgenomen met je via DM :slight_smile:

2 likes

Kom er net in en heb gelijk even voor je gekeken, maar ook ik heb geen oude meuk meer. Had je graag geholpen, maar dan is het net als André mooi spul. Hoor het wel als je je bedenkt.

1 like