Iedereen bedankt weer voor het meedenken.
Ik heb het aanbod van @Joachim88 afgeslagen.
Niet omdat het niet goed was maar omdat ik net voordat @Omega_73 hem een berichtje stuurde deze band tegenkwam. Die heb ik zojuist besteld. Denk dat die hem het beste staat. Hopelijk overleeft ie de behandeling
Russische band!
Ik mis de slijptol
Ha ha, je moet weten waar je stopt!
Heb hem even geklokt. +147 sec in 24 uur
Heb hem na aanschaf en de eerste mod nauwelijks gedragen dus misschien moet ie nog inlopen.
Altijd even vervelend. Maar ik denk inderdaad dat hij beter gaat worden. Veel voorkomende eigenschap bij nieuwe Vostoks. Ook na een poosje helemaal uit laten lopen en opnieuw beginnen.
Zou hem nu van het spoor halen, de 13.00 u komt er aan en het is nog niet hopeloos.
(Leuke foto trouwens! )
Haha, zo hopeloos is het nog niet gelukkig. Alhoewel ik wel benieuwd ben hoe ie er uit komt te zien als ik er overheen rij
Hij zit weer om de pols, deze foto is gisteren gemaakt toen de zon nog scheen😅
Wat zegt Weishi? Heb je een screenshot?
timegrapher
@vouwfietser is erg goed met de time grapher. Wanneer probleem blijvend is zou je hem kunnen vragen. Ik heb van hem begrepen dat het niet alleen simpel harder of zachter verstellen is.
Ook de “do not move” moet je optimaal zetten. Iets met “Beat error” André?
Thanks. Laat hem eerst even een keer of wat helemaal uit lopen, dat werkt vaak wel bij de Russen heb ik gemerkt.
Dat moet beter kunnen.
Kom maar eens langs dan regel ik je horloge af.
Vandaag had ik het briljante idee om een stofje van de okeah plaat te halen. Wat een simpel klusje van 5 minuten zou moeten zijn werd er eentje van anderhalf uur. De kroon wou niet meer terug, het palletje van de keyless iets te hard aangedrukt. Oeps
Gelukkig niets gebroken maar wel even flink zitten stoeien met de wijzers. Helpt ook niet dat het klokje zo waardevol is
Was ik er maar af gebleven, denk je wel eens. Gelukkig nog goed gekomen.
Dankjewel voor het aanbod
Ondanks dat ik hem al een jaar heb heeft ie nauwelijks polstijd gekregen. Ik kijk het even een poosje aan, misschien dat ie nog inloopt en anders weet ik je te vinden.
Sowieso bedankt voor je aanbod