Inderdaad wil het soms niet direct. Mij lukte het na aantal pogingen. Maakt misschien uit hoe hij stond na verwijderen oude kroon. In verzet stand of niet. Maar meestel lukt met wat “rommelen”, zonder kracht natuurlijk!
Ik bewaar die inderdaad voor een toekomstig project mocht ik nog wat bedenken. De bezel gaat inderdaad messing worden. Die op de foto is van RVS maar ik heb sinds eergisteren een messing met chroom variant in een zoutzuur oplossing liggen. Hopelijk is die morgen ook ready om erop gezet te kunnen worden.
Dat wordt een gave combi denk ik zo.
Heb er zelf ook ééntje onderweg met die dial.
En dan is die uiteindelijk af! Heel blij hoe hij uiteindelijk geworden is, de bruine thema zal goed eruit zien met de komende winter
Ik zal morgen kijken of ik in het natuurlijke licht wat betere foto’s kan maken. Verder valt het me net op dat er een stofje zit op de seconde hand, hij zal dus nog een keer open moeten haha
Mooi gedaan👍
Die kast zien we hier ook niet vaak.
Goede combi !
Messing en bruin combineren prachtig! Goed bedacht en uitgevoerd.
Lekker hoor. Gaaf geworden
Echt mooi, complimenten.
Themaatje pindakaas??
Vostok stem+kroon altijd in datum verzet stand zetten voor verwijderen.
Voor de liefhebbers van de zogenaamde Boris bezel,
Ik kreeg net een berichtje van Hennadiy dat ie er weer 5 op voorraad had.
In m’n haast en enthousiasme heb ik de link aangeklikt en er direct ééntje besteld. Achteraf bedacht ik me dat ik even aan jullie had kunnen vragen of er nog gegadigden waren.
Anyway, daar is het nu te laat voor dus bij deze de link waar je hem eventueel zelf kunt bestellen:
https://www.vostok-poljot.com/bob
Leuke set Hans,
misschien deze kastvorm ook nog eens?