Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Inderdaad wil het soms niet direct. Mij lukte het na aantal pogingen. Maakt misschien uit hoe hij stond na verwijderen oude kroon. In verzet stand of niet. Maar meestel lukt met wat “rommelen”, zonder kracht natuurlijk!

1 like

Vandaag de Poljot Aviator tevoorschijn gehaald.

10 likes

Ik bewaar die inderdaad voor een toekomstig project mocht ik nog wat bedenken. De bezel gaat inderdaad messing worden. Die op de foto is van RVS maar ik heb sinds eergisteren een messing met chroom variant in een zoutzuur oplossing liggen. Hopelijk is die morgen ook ready om erop gezet te kunnen worden.

2 likes

1 like

Al gelukt heb even het uurwerk uit de kast gehaald ziehier het resultaat .ijn eerste kleine mod.

6 likes

Dat wordt een gave combi denk ik zo.
Heb er zelf ook ééntje onderweg met die dial.

Keertje proberen op een andere band dan de bruin leren NATO.

11 likes

11 likes

8 likes

En dan is die uiteindelijk af! Heel blij hoe hij uiteindelijk geworden is, de bruine thema zal goed eruit zien met de komende winter :slight_smile:

Ik zal morgen kijken of ik in het natuurlijke licht wat betere foto’s kan maken. Verder valt het me net op dat er een stofje zit op de seconde hand, hij zal dus nog een keer open moeten haha

8 likes

Mooi gedaan👍
Die kast zien we hier ook niet vaak.
Goede combi !

1 like

Messing en bruin combineren prachtig! Goed bedacht en uitgevoerd.

1 like

Lekker hoor. Gaaf geworden :+1:t3:

1 like

7 likes

Echt mooi, complimenten.
Themaatje pindakaas??

1 like

Vostok stem+kroon altijd in datum verzet stand zetten voor verwijderen.

1 like

Zo uit de Oeral, Agat Zlatoust.

13 likes

Voor de liefhebbers van de zogenaamde Boris bezel,
Ik kreeg net een berichtje van Hennadiy dat ie er weer 5 op voorraad had.
In m’n haast en enthousiasme heb ik de link aangeklikt en er direct ééntje besteld. Achteraf bedacht ik me dat ik even aan jullie had kunnen vragen of er nog gegadigden waren.
Anyway, daar is het nu te laat voor dus bij deze de link waar je hem eventueel zelf kunt bestellen:
https://www.vostok-poljot.com/bob

2 likes

Laat ik dan maar beginnen met de zes Vostok Komandirski’s die ik heb.

9 likes

Leuke set Hans,

misschien deze kastvorm ook nog eens?

1 like