Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Een super nauwkeurige Electronica 54 met 4 programma’s, zoals er op staat.

5 likes

Je zou de Russische quartz modellen haast vergeten. Zijn de binnenwerken ‘geleend’ van andere merken (Casio etc) of zijn het eigen ontwerpen?

Ja daar is wat minder aandacht voor, maar die zijn ook interessant. Dit is een heruitgave van een vintage model door een Russische initiator. Hij haalt de componenten uit de oude fabrieken en laat ze ook opnieuw maken door die fabrieken. Diverse modellen.

Kan zo snel de link niet vinden.

We werden er op geattendeerd door @BG1. Die heeft ook contact gelegd en een korting voor forumleden geregeld. Er zijn er aardig wat besteld. :+1:

Kijk maar in dit topic
Inkoopactie Elektronika “Sovjet” LCD Horloges

2 likes

Ik 2… superleuk om dragen!

1 like

Ja toch Carlo!

Yes Binnen!

17 likes

Nu heb je wel een heel mooie binnen gehaald! Compliment en plezier ermee!

1 like

Mooi rood is niet lelijk.
Veel plezier ermee.

1 like

Zo is het Dirk!

3 likes

Ik hoop jullie niet te vervelen met alweer die SE.

Maar zojuist tijd gecontroleerd.
Zondag op tijd gezet.
Nu na dik 4 x24 uur weer gemeten.
Ik zie …geen… afwijking, met de atoom klok. Paar seconden misschien. :+1::sunglasses:

6 likes

4 likes

Voor het eerst een russische quarts gekocht. Gaaf ding. Heerlijk zacht bandje.

6 likes

MOLNIJA Marriage Aviator Caliber 3602 18 jewels, Avia style swinging lugs marriage stainless steel military 50 mm (een mond vol :wink: )

11 likes

En nog een!!

11 likes

Vandaag de hele dag op de Ducati club stand bij Central Classics in Houten.
Natuurlijk mag de Boctok mee, houdt mij bij de tijd.

7 likes

Mooi rood alweer! :wink: Leuke liefhebbers beurs zeker? En zie ik een mooie desmo 250 of 350 op de achtergrond?

Deze mag vandaag de pols sieren.

9 likes

Ural vandaag

13 likes

Plaatje van gisteren.

11 likes

Mijn komandirskie loopt HEEL erg te snel, uur per dag bijna. Gedemagnetiseerd, binnenin dat hendeltje al helemaal naar (-) gezet, mag allemaal niet baten. Het probleem zit hem denk ik in de springveer / hairspring, die bleef aan 1 kant aan elkaar zitten. Na alle gerommel klinkt het tikken als een shuffle: niet tiktiktiktiktik maar tik-tiktik-tiktik-tiktik zegmaar…

Ik ga er vanuit dat ik hem zelf verknald heb dus er is een nieuw uurwerkje onderweg. Maar hoe zal ik dit veroorzaakt hebben denk je? En is het een veel voorkomend probleem?

3 likes