Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Een van de weinige re-issues die ik echt goed vind gelukt. Schitterende versie van de originele Vostok NVCH-30!

1 like

Geweldig!! Waar is deze te koop?

1 like

Dit was een forum heruitgave met de nodige problemen, vertraging en Russische achterdeurtjes. Niet meer nieuw te krijgen helaas.

https://forums.watchuseek.com/f10/nvch-30-reissue-watch-ru-w-meranom-1083643.html

Uniek horloge Mark! Is hij ook werkelijk bestand tegen 30 atm.?

1 like

Mooi met die opgelegde indices :ok_hand:t3:

1 like

In de kou wachten op de trein in Sovjet style na een avondje uit.

5 likes

Wauw, tof!!

1 like

Wordt tijd voor een horlogeforum Vostok.

4 likes

Interessant. Maar te laag aantal hier denk ik? Een HFLE (ter vergelijking) is vaak 50 ofzo toch, gaan we met een Vostok / russisch subforum niet redden :upside_down_face:

1 like

Als we hem maar mooi genoeg maken! Misschien iets kunnen verzinnen om het technisch iets beter te krijgen, zwanenhals afstelling of iets dergelijks … Zijn maar ideeen

1 like

Vroeger hadden we Bas @BG1 nog wel eens hier. Die was wel handig met dit soort initiatieven. :wink:

Kom er maar in Bas. :blush:

1 like

Ik weet het niet zeker, dat was een van de punten die tijdens de productie volgens mij aangepast/veranderd zijn. Ik weet nog dat ze moeite hadden om aan de specificaties te voldoen.

Als je aan een HF Vostok denkt dan zul je bij Meranom een fors aantal moeten halen, vooral bij specifieke wensen. Een samenwerking met een ander forum ligt dan voor de hand, maar voor zover ik weet staan de forums in de rij om iets te mogen laten produceren.

2 likes

Na het kerstdiner avondje horloges ouwenhoeren. Hoe leuk??

3 likes

Pak die Sturmanski linksonder eens uit de kist Dirk! :wink:


5 likes

7 likes

Wat een afgeragd hok is het eigenlijk :hugs:

7 likes

Vind hem mooi ruig! :sunglasses:

1 like

Alleen nog even wachten op de stalen band, die nato heb ik ingekort maar zit niet meer lekker.

Geef je die ook zo’n “warmte” behandeling trouwens?