Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

+79033138550

1 like

Morgen gelijk doen! :blush:

1 like

Als je het nu doet heb je morgenochtend als je wakker wordt al reactie. Hij slaapt al een tijdje denk ik en zal zo weer aan zijn dag beginnen.
Ik ook zo trouwens :raising_hand_man:t3:

1 like

Ik mag van mijn vrouw niet laat appen, want mensen hebben de mobiel misschien bij hun bed liggen en dat kan storen. Ja ja, ik bedenk zoiets niet hoor! Welterusten en je hoort er nog van! :+1:

1 like

Dan moet ie hem op stil zetten als ie niet gestoord wil worden. Maar begrijpelijk aan de ene kant.
Fijne avond!

1 like

Vrouwen kijken toch anders naar zaken, niet perse slechter hoor. :wink:

1 like

Zo de app is weg. Is nu 8 uur daar. Kan die gelijk beginnen een trouwe klant tevreden te houden. :blush:

1 like

Zo weinig tijdverschil maar. Ik ben benieuwd.

6.03 app gestuurd. 6.16 antwoord. :+1:

Stuurde een link voor retour formulier. En excuses en prettig kerstfeest! :blush:

2 likes

Kijk, zo hoort het. Wel een relaxte kerel is het geloof ik. Heb een paar keer contact met hem gehad en reageert altijd snel en vriendelijk.

1 like

Het is wat stil hier.
Even wat foto’s dan maar.
Ik overweeg nog eens die mooie meegeleverde case back er op te zetten. Toch iets stijlvoller dan het zicht venster vind ik.

5 likes

Blijven schitterende horloges voor deze lage prijs :heart_eyes:

7 likes

Dat zijn het zeker.

5 likes

Fijne kerstdagen iedereen :christmas_tree::santa:


image

6 likes

Vind ik ook!

6 likes

Zijn er nog belangstellenden voor een compleet Poljot 3133 mechanisme met wijzerplaat en wijzers, exclusief kast? Het werkt, maar gaat wel weg onder de noemer ‘spare parts’. Chrono seconde wijzer zou wat strakker op de as moeten komen. Of handig voor losse onderdelen. PM even bij belangstelling.

3 likes

Kameraden! Hoewel wij pas in januari Kerst vieren, wens ik jullie toch Prettige Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2020! :smiley:

Dat Ded Moroz jullie veel cadeautjes en vreugde mag brengen! :smiley:

1 like

спасибо товарищ!

Ook namens mij, prettige dagen iedereen!

9 likes

19 likes

Super mooi :+1:

1 like