Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

9 likes

8 likes

Het zoveelste pakketje uit Oekraïne, Polen en Rusland dat veeeeel later is besteld dan het horloge maar veeeeel eerder is binnengekomen.
Eindelijk de goede bezel maar nog steeds geen horloge om hem op te monteren.

6 likes

Wat een crime hè. Sinds 4 december ligt mijn hele Meranom betelling bij Post.nl en niemand kan vertellen wanneer het uitgeleverd gaat worden.
Ook sinds 4 december een vrachtje bij de Douane wat maar blijft liggen.

Grrrrrr IK WIL MODDEN, schiet op !:wink:

3 likes

Sturmanskie 15J. Blijft een favoriet. Heerlijk patina…

8 likes

Dit ja. Heb straks bijna twee weken vrij dus dat was leuk geweest.

2 likes

Idem :+1:

1 like

Deze was laatst 1 maand onderweg. Dus nog even geduld mannen, Komt goed. Lag ook nog een dikke week bij onze douane trouwens.

4 likes

Eindelijk nieuws van Post.nl Mijn pakket is niet te traceren, of ik even contact op wil nemen met de afzender.

Niet te traceren is Post.nl taal voor: we zijn em kwijt.

Wat een treurnis dit.

1 like

Pfff. Kansloos. Laat ze zelf contact opnemen met de verkoper. Hun zijn een overeenkomst aangegaan voor de bezorging, niet jij.

1 like

Ik kreeg ook zoiets via Russische track en tracé. Dat code hier in Nederland niet herkend werd of zoiets. Ik dacht “einde verhaal”. Paar dagen later gewoon ineens bekend bij postnl en onderweg.

Ik hoop dat dit net zoiets is.
De feestdagen gekte doet er geen goed aan trouwens. Komt waarschijnlijk gewoon weer voor de dag.

1 like

Het treurige is dat ze vorige week zelf telefonisch aan hebben gegeven dat de zending inderdaad bij Post.nl is.
Nu niet meer, nu is hij “niet te traceren”.

Dat iets zoek raakt, oké, maar zeg het dan gewoon denk ik dan.
Kwestie van aansprakelijkheid hè als je het anders formuleert.
Nu is de afzender nog aansprakelijk blijkbaar.

2 likes

Gewoon kwijt dus in goed Nederlands. Maar niet verstuurd en kwijtgeraakt in de pijplijn? Of kwijt in het grote sorteercentrum? Dat zeggen ze niet zeker.
Ik denk nog steeds dat die ineens weer in beeld komt als de grote berg weggewerkt is. Aansprakelijkheid van verzender zou ik niet veel van verwachten vrees ik.

Mijn “vrolijk kerstfeest SE”, gaat na oud en nieuw toch terug vrees ik. Hij loopt super nauwkeurig, maar automaat windt hem onvoldoende op. Na 7 dagen ongeveer staat hij smorgens stil, en moet je hem handmatig opwinden.

Deksel eraf gehaald. Inderdaad de rotor wilde eigenlijk maar een kant soepel bewegen. De andere richting ging moeizaam. En die kant wilde ook niet door alleen horloge te bewegen.

Toch maar retour voor garantie al gaat het me aan het hart. En ik wacht zeker tot na de feestdagen.:santa::clinking_glasses:

Zonde zeg. Had je toch al gelijk vanaf het begin af aan. Gaan ze niet moeilijk doen over het open maken denk je? Of hoeft niemand dat te weten? :shushing_face::shushing_face::shushing_face:

1 like

Ja baal er behoorlijk van. Hoe lang zal dat niet gaan duren. Ik heb hem heel voorzichtig open gemaakt. Ga ze dat niet vertellen in ieder geval. Maar moest het toch zeker weten. Hoopte dat de rubber pakking gewoon scheef zou zitten tegen rotor aan. Een keer eerder gezien.

O ja, mondje dicht he tegen Dmitry! :wink: :shushing_face::shushing_face::shushing_face:

Ik zeg niets :see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil: Heb je al contact gehad met hem?

Ik heb een week geleden een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen. In hun voorwaarden staat gewoon opsturen met bewijs van herkomst of zoiets. Misschien dat ik nog een mailtje na oud en nieuw probeer, en anders gewoon opstuur.

1 like

Ik zou hem even appen. Doorgaans reageert ie erg snel.

1 like

Ok :+1: Bedankt! Goed idee!

1 like