Heel vet setje!
Vooral die 2 aan de linkerkant vind ik bijzonder gaaf
Bedankt Anno! Je hebt mijn koffie pause enorm op gevrolijkt! Knap gedaan! En wel hilarisch zoals dat klemmetje op de plaat lag. Zou mij ook kunnen gebeuren. Gelukkig geen schade begrijp ik.
Ik doe bescheiden mee.
Gaaf zeg! Welk model is dit? En is het origineel of mod? Ik ben deze thread aan het afstruinen op zoek naar een geschikt model voor mijn eerste Vostok!
Edit: heb mijn ogen gericht op een Vostok Amphibia, maar wil graag een wat kleinere diameter kast (lees: ca. 38mm)
Het is een originele SE van Meranom, de 710555. Officieel was dit de 710555s, maar tegenwoordig hangt er een andere versie aan dit typenummer op de website.
De 710 kast is 41mm breed, maar heeft een hele korte lug 2 lug van 45mm, dus naar mijn idee ook goed draagbaar op een kleinere pols. Als je echt rond de 38mm wil, dan is eigenlijk alleen de 420 kast een optie.
En ze op op de terugweg:
Kan weer met recht een 31659 genoemd worden, en kan er ook weer een paar jaar tegenaan. Als de lume niet had hoeven gebeuren door verzendschade had het me ongeveer een SE Vostok gekost inclusief onderdelen. Even wachten tot ik het in handen heb …
Ziet er heel geslaagd uit.
Heb de twee eerst naast een quarts seiko gezet. Liepen 36 uur na opwinden.
Afwijking 2 en 5 minuten.
Daarna wat schoon geblazen en beetje olie op de jewel gedaan.
Nu beiden afwijking van 30 sec na 18 uur
Dat is de moeite waard geweest hoor. Ziet er heel netjes uit.
De nieuwe Pobeda op UF.
Leuk man! Prachtig gelukt!
Gisteren opruiming gehouden dus een aantal horloges, waaronder mijn Neptune, in het blauwe gedeelte gezet.
Maar deze blauwe blijft nog wel ff…