Nou dan doe ik vandaag ook even mee Bert
Vet Anno !
Heeft iemand idee?
Zelfde gehad , op track /trace stond hetzelfde wat jij nu heb maar 17track gaf aan afgeleverd en ook bij …
Ukrainepost , verkoper zei dus toen ik dit constateerde dat pakje is geleverd
Ik zei hem eens goed te lezen omdat ik hem niet voor lul wou zetten bij paypal , 1 minuut erna me geld op me rekening …
Jou pakket gaat niet aankomen 100%
Nou we gaan het afwachten Mark
Gezien het tijdstip, is het net als bij mij, geen echte afleverpoging, maar iets van de douane afdeling. Met een beetje geluk deze week gewoon binnen Anno
Hij geeft hetzelfde aan op verschillend tracking sites Bert, dus misschien heb ik gelik en komt het nog aan zoals bij Mark.
We wachten nog even rustig af
Hoop het !
In mijn geval zie je oranje driehoek en links boven dat het terug ging , adres van mij was onleesbaar…
27 sep 2020 19:44 NIDERLANDI Nadkhodzhennya in de installatie van de centrale, die wordt afgeleverd
27 sep 2020 19:43 NIDERLANDI Routebeschrijving te koop in het Sortuvalny Centre
27 sep 2020 19:42 NIDERLANDI Routebeschrijving; ochіku nasadnoї dії / informatsії: ongeldige adressen
27 sep 2020 19:42 NIDERLANDI Routebeschrijving bij het
hier gezien door mij bij 27 september , verkoper vertikte het om het te zien …
Ik heb dat bericht gehad via track17. Ingecheckt bij NLAMSA. Niks gehoord verder. ( wel leesbaar denk ik die van mij) Na ca 2 weken in de bus. Ik zou douane bellen dat jouw track en tracé nummer …hoort bij … jouw adres. Maar kan ook nog gewoon komen.
Dat heeft die van mij nog niet😂
oh zie zoiets bij bovenste regel, 2020 - 11-19 - 23.40
En 2 regels eronder
Zeg mannen, vanaf januari 2021 wordt het een stuk eenvoudiger je aankopen in Rusland zelf op te gaan halen. (wel even de actuele pandemie situatie in de gaten houden) Op dit nieuwe e-visum decreet kun je maximaal 16 dagen shoppen. Mijn planning was zo wie zo kerst 2021 in Siberië te gaan vieren maar dit maakt het alleen maar eenvoudiger. Jippie.