Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Zeg mannen, vanaf januari 2021 wordt het een stuk eenvoudiger je aankopen in Rusland zelf op te gaan halen. (wel even de actuele pandemie situatie in de gaten houden) Op dit nieuwe e-visum decreet kun je maximaal 16 dagen shoppen. Mijn planning was zo wie zo kerst 2021 in Siberië te gaan vieren maar dit maakt het alleen maar eenvoudiger. Jippie.

7 likes

Ah! Kerst in Siberië! Leuk plan! :santa: :+1:

10 likes

Mooi! Verleden week zijn wij een midweek op Terschelling geweest, ook met een vostok om de pols.
Verveeld nooit. :grin:

3 likes

Heerlijk wandel- en hardloopweer hier. Vakantieperiode stond al lang gepland en het plan was om naar Thailand te gaan. Dat is nu dus anders :wink:

3 likes

Goed nieuws ja! Nu nog kiezen of ik de Arktika Express (Moskou - Moermansk) of de BAM Transsib ga doen, in de winter inderdaad. :smile:

4 likes

Guys! Als iemand nog een gave en volgens mij correcte Sputnik zoekt, hier is er eentje.

6 likes

Hij lag er zo mooi bij op het nachtkastje…

9 likes

tss, in deze conditie zie je deze niet vaak. Eigenlijk nooit (meer). Onderstaande had ik ooit. Waarom ik die weg heb gedaan is mij een raadsel.

Onderstaand het verschil tussen echt en fake

afbeelding

12 likes

De nieuwe Caseback.

8 likes

Cousteau ?

2 likes

Tja en dan blijkt alles weer te kloppen :grin:


En werd hij gewoon afgeleverd

14 likes

Vraag Ik bezit een horloge. Met een kaliber 2209 ,maar naar één ronde opwinden blokkeert de kroon wat zou er aan de hand kunnen zijn?

1 like

Kun je de stem wel uittrekken en tijd verzetten?

1 like

Vandaag lagen de twee vrolijke vriendjes uit Kiev op de deurmat. Zien er wonderbaarlijk goed uit. De чайка heeft wel een klein barstje rechts boven in het glas maar dat neem ik voor lief. Bandjes zijn ruk maar ook dat is geen nieuws. Vind het echt gave dingen!! Goede reden om de komende tijd te gaan speuren in de historie van beide pareltjes. Zodra er weer goed licht is zal ik proberen betere foto’s maken.

16 likes


Titanium case handwinder .

14 likes

Leuk Anno! Komt vaak toch wel goed. Mooi horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Ik zou vouwfietser advies vragen. Hij is een kenner!

2 likes

Ja dat werkt en tijd verzetten ook ,het is één of twee maal 360 graden draaien hup blokkade, dan heeft het een tijd duur van zeg klein uurtje hup stil .

1 like

Ja weet hij wel een kenner is op dit gebied ik ga informeren .

2 likes

Bert is dit ook een 420 case

1 like