Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Nee , als ik het goed heb is dit 627 , dat is code voor titanium , maar die handwinder lijkt wel op 420 .

2 likes

het is echt een evenbeeld.

1 like

Bij een CCCP horloge de één heeft een nummer op caseback. En er zijn er ook weer soorten nummer loos, is met het nummer soms militair

1 like


Let op verschil van de lugs , hoop dat het te zien is , de bruine is 420

9 likes

het horloge met de onderzeeër vindt ik het mooist

2 likes

die andere is inderdaad anders

1 like

De lugs zijn dikker en bezel lijkt kleiner ten opzichte van de kast , ook is de kleur heel anders als RVS , een RVS bracelet staat echt niet …

1 like

Daar zijn meerdere antwoorden op , daar durf ik niet zo goed op te antwoorden …

Tit metaal is grijzere kleur dan RVS tegenwoordig kan men ook weer kleuren in Tit metaal toegevoegd worden heb ik mijn laten vertellen ik ben ook al 20 jaar weg uit de metaal

3 likes

:joy: Ik al 42 jaar :sweat_smile:

4 likes

Lekker frisse kleuren hebben deze. Leuke vondst :+1:

2 likes

Even andere foto ernaast gezet , ging niet goed …

2 likes

Dat is voor mij ook nooit duidelijk. Op de oudere Vostoks, dus uit cccp tijdperk werd vaak een serie nummer op de backcase gegraveerd. Geloof niet dat dit met al dan niet militair te maken heeft.

Wel als er “заказ мо ссср” in de wijzerplaat staat. Betekend, “besteld in opdracht van het ministerie van defensie van de Sovjet-Unie”.

3 likes

Mooie Bert :+1:

1 like

Titanium case is zeldzaam , zijn ook stuk duurder als RVS case …

2 likes

En jij hebt er maar liefst 2! Mooie set Bert!

2 likes

Ook heel blij mee , niet zelf gevonden maar aangeboden gekregen .

2 likes

Die is zomaar ergens te koop, en zeker online zou ik het niet afnemen zeker niet op eBay of etsy

2 likes

Hoe bedoel je ?

1 like

Ebay of Etsy heb ik ze nog niet gezien , wel Meshok 5 in kavel voor ruim 1000 euro maar die zagen er niet uit …

1 like